Wszystko o:

autostrady w niemczech

Autostrady w Niemczech

Jak sie poruszac po Niemieckich autostradach? www.ermito.eu/autostrady-w-niemczech-co-powinienes-wiedziec/

Re: Autostrady w Niemczech

się na (skrajnie niebezpiecznej z racji rozwijanych prędkości) autostradzie, bo wszystkie drogowskazy kierują na te właśnie drogi jadących nieco dalej niż do knajpy na browar. Natomiast na tym forum ciągle czytamy, ze tylko jazda 30-tką zapewni nam liczbę ofiar jak właśnie w Niemczech. Aha! I że w

Koniec darmowych autostrad w Niemczech

www.hotmoney.pl/Klamka-zapadla-Zaplacimy-za-niemieckie-autostrady-a32634 Trochu szkoda -- Beer will change the world! I don't know how,but it will:) Life is too short to drive boring cars

Niemcy planują wprowadzenie płatnych autostrad ...

Hehe! A chcieli by Berlin Brandenburg był konkurencją dla lotnisk w zachodniej Polsce!! :)) Sami sobie w kostkę strzelą.

Autostrada w Niemczech nie jest bezpłatna

Do wszystkich, którym się wydaje, że w Niemczech są bezpłatne autostrady. Opłata za autostrady jest wliczona w cenę paliwa i wynosi około 10 eurocentów na litr i płaci się bez względu czy jedzie się autostradą czy nie jedzie. Poprostu taki system, ale nie bezpłatny.

takie autostrady Niemcy budowały za Hitlera!

Niemcy takie autostrady budowali już za Hitlera, tez mi wielkie technologiczne osiągnięcie. Poa tym dwa pasy w jednym kierunku to dziś jest już przezytkiem. w Niemczech Autosdtrady maja po trzy pasy w jednym kierunku. Ta nowa autostrada krwalifikuje sie conajwyżej na trasę szybkiego ruchu.. 75 lat

Re: takie autostrady Niemcy budowały za Hitlera!

oszolom-z-radia-maryja napisał: > Niemcy takie autostrady budowali już za Hitlera, tez mi wielkie technologiczne > osiągnięcie. Poa tym dwa pasy w jednym kierunku to dziś jest już przezytkiem. w > Niemczech Autosdtrady maja po trzy pasy w jednym kierunku. Ta nowa autostrada >

Re: Autostrady w Niemczech

emes-nju ,czemu się dziwisz? Bzdet powtarzany po tysiąckroć staje się prawdą :) PS. O ile się nie mylę ta maxima też stamtąd.

Re: Autostrady w Niemczech

0rwell napisał: > To w zasadzie wszystko co Polak jadący tam chciałby wiedzieć. ROTFL :)))) J.

Re: Autostrady w Niemczech

Ooooo! Napisali, ze nie ma ograniczen predkosci!!! A jednak!!! Wiwat!!! -- Po ptokach. Beret sie sfilcowal... ZNOWU :)))) I niech tak juz zostanie.

niech niemcy zburza swoje autostrady

OK. To ja proponuje zeby Niemcy, Francuzi i Szwajcarzy przerzucili troche ruchu na kolej ze swoich autostrad. Niech zburza tak ze 30% swoich autostrad i powiedza ludziom ze lepiej jest jezdzic koleja. Jak juz to oni zrobia to wtedy pogadamy. Na przyklad NIemcy mogliby zburzyc obwodnice Berlina

Re: Autostrady w Niemczech

same ogolniki wygladajace na spam... np. nic o tym ze odleglosc od samochodu ma wynosci conajmniej polowe predkosci, a wiec dla 100 km/h -> 50m -- Stop_wypierdzianym_szrotom_z_zachodu!

platne autostrady w niemczech?

Witam Wybieram się na północ Niemiec, wiem , zę większość autostrad jest bezpłatna w Niemczech dla samochodów obowysh , ale czy są jakieś płatne? Proszę o opinię zorientowane osoby?

Re: Autostrady w Niemczech

> To w zasadzie wszystko co Polak jadący tam chciałby wiedzieć. Zwaz, ze ktos taki tekst napisal, ktos go przeczytal i... Wobec tego, ze dla przecietnego Polaka autostrada to nowe zjawisko tekst moglby byc nieco bardziej rzetelny i pomocny. Jednak przeciez wystarczy przeczytac raz kodeks

Re: Autostrady w Niemczech

edek40 napisał: > Ooooo! Napisali, ze nie ma ograniczen predkosci!!! A jednak!!! > > Wiwat!!! To w zasadzie wszystko co Polak jadący tam chciałby wiedzieć. -- zbrodniarze.com aferyibezprawie.org tygodnik.nowaprawica.org.pl/ bezprawie.pl

Re: chyba mamy problem

Gość portalu: login_t napisał(a): > Tyle, że Niemcy (póki co) sąsiadom budują autostrady..... aż mnie zamurowało.komu?

Re: chyba mamy problem

hiro_polska napisał: > z niemcami też. Tyle, że Niemcy (póki co) sąsiadom budują autostrady, a Ruscy - burzą lotniska.

Czemu autostrad w RP nie budują Niemcy, Francuzi?

Czemu autostrad w RP nie budują Niemcy, Francuzi? Albo Austriacy, Czesi? Lub Słowacy, Chorwaci???

Re: 1200 km autem z dziećmi - da się ciągiem?

"podobno w Niemczech na autostradzie można i 160 wyciągnąć?" I to zdanie kończy rzeczową i rozsądną dyskusję z Twojej strony. Straszne jest tylko to, że zabijesz nie tylko siebie.

Ile w Polsce autostrad a ile w Niemczech?

rojberek napisała: > W Niemczech można jeździć "ile fabryka dała" i ilość ofiar jest mniejsza. Mozna ale tylko na autobahnie! A w Polsce problem wypadkow z powodu nadmiernej predkosci sprowadza sie nie do autostrad, tylko w znakomitej wiekszosci do drog lokalnych, gdzie debile

Re: Samochodem nad Gardę

W Czechach kiepskiej jakości jest odcinek kilkukilometrowy koło Brna. Jadąc przez Niemcy jedzie się wcześniej kiepską autostradą z Wrocławia do Legnicy

Re: ales palnal

Niedaleko mojego osiedla domkow jest miejska "autostrada" z 80-ka. Ci Niemcy to jednak rygorystyczny narod. Nie chca powolniakow. Wola, by ruch byl plynny.

Re: myto w DE

Jak niemcy placa w polsce za przejazd autostrada to jest super,ale jak polacy maja placic i to w dodatku grosze ,to wielki krzyk ze polacy zabnkrutuja a niemcy sa idioci ze wprowadzaja myto za uzywanie autostrad.co to jest 100 € za rok jazdy wszedzie ?? NIC !!!

niemcy,Luxemb,Wlochy - autostrady platne?

bede wdzieczna za informacje czy w Niemczech, Luxemburgu i we Wloszech sa platne autostrady. I jesli znacie jakies przykladowe ceny to tez sie bardzo przyda. Planuje jazde samochodem przez te kraje ale ostatni wzrost cen paliwa mnie przeraza a wiem tez, ze autostrady moga byc co najmniej drugie

Re: takie autostrady Niemcy budowały za Hitlera!

Tym chętniej przejadą się nią uczestnicy Marszu Niepodległości. -- Jarosławie Kurski! Przeproś za brata!

Re: Autostrady w Niemczech - na powaznie

Co do jazdy autostradami w Niemczech: -najczesciej to polskie i litewskie tiry wyprzedzaja na autostradzie -najczesciej to Polacy jezdza na autostradzie na dlugich swiatlach, co jest kretynstwem -to najczesciej Polaczki najezdzaja prawie na tyl zanim zmienia pas na lewy przy wyprzedzaniu na

Re: To przypomne ponownie

byłeś nigdy w NIemczech, gdzie na autostradzie bez ograniczeń są znaki mniejsze niż na polskiej? :) :) :) :) -- orynski.eu/

Re: Autostrada w Niemczech nie jest bezpłatna

A co w Polsce w cenie paliwa mało jest podatków? Jest vat, akcyza i opłata paliwowa. MAŁO IM JESZCZE???!!!

Re: takie autostrady Niemcy budowały za Hitlera!

Niestety,równiez w Niemczech nie wszedzie sa trzypasmowe autostrady.Wczesniej tez budowano tam tylko po dwa pasma,jak teraz w Polsce i teraz probuje sie,z róznym zreszta powodzeniem,rozpaczliwie te dwupasmówki rozbudowywac,gdzie sie da,bo dwupasmowe zaczynaja sie po prostu dlawic ruchem.

Re: Polska ma dwie linie metra!!!!!

profil_anonima napisała: > dwupasmowe autostrady takie jak na Ukrainie I zupełnie takie jak w Niemczech. Pisiurki po świecie nie jeżdżo, to myślo że w tych egzotycznych Niemczech każda mieścina ma 4-pasmową obwodnicę... -- Sużyć Polsce, suchać Polaków...

Re: Prosba o trase z Warszawy na Lazurowe Wybrze

(bardzo drogie autostrady). Natomiast trasa nr 1 bardzo ładna widokowo (szczególnie przejazd przez przełęcz Brenner). Ogólnie z Warszawy (ale pewnie nie tylko), większość z nas jeździ przez Niemcy i Francję. Bardzo fajnie i szybko się jedzie. Oczywiście pamiętaj że w okresie wakacyjnym autostrady we

Re: Autostrady w Niemczech - na powaznie

wiesz 3 dni temu wróciłem z Italii jeździłem wypożyczonym autem na autostradzie między Bolonią i Pisą i pierwsze co powiedziałem do żony to - dlaczego jest tak wąsko na drodze. Porównując do autostrady w Niemczech jest węziej, bynajmniej takie mam odczucie... -- www.deutsch-info.pl

Re: Autostrady w Czechach/Niemczech

Droga w większości to autostrada (brakuje kawałka w Niemczech przy granicy i przed Cieszynem), natężenie ruchu dość przeciętne (zależnie od pory dnia), problemy mogą być na praskiej obwodnicy, gdzie ruch jest bardzo duży, droga nie ma statusu autostrady i często zdarzają się mniejsze bądź

Re: osiągnięcia złodziei z PO - autostrady

dlatego są korki ...ponieważ tak wąskich autostrad już nikt nie buduje to raz a dwa w Niemczech nie ma bramek tylko winiety poza tym tam nie pobiera się opłat od osobówek ,ale III RP pod władaniem kondominium jako kraj kolonialny doi tubylców czyli nas :-))) -- a casu ad casum

Re: jak to daliśmy rzopa w 39-tym

Nie porownoj Niemiec dzisiejszych z tymi z 1939 roku.Niemcy wtedy to 50 Noblistow,USA 26 ,Anglia i FRancja razem 54,Niemcy 3400 km autostrad,olimpiada w Berlinie transmitowana na 400 odbiornikow telewizyjnych w halach Wtedy Niemcy to jak 40 lat pozniej Japonia.Szkoda bo gdyby nie wojna dzis Niemcy

Kilofy i taczki. Jak powstawała zakopianka [ZDJ...

W tych latach w Niemczech budowano autostrady. Głównie siłą mięśni, ponieważ chodziło o walkę z bezrobociem. Plus doskonała organizacja pracy. Podobnie, rozwijając roboty publiczne walczono z bezrobociem w USA, budując drogi i osuszając bagna Florydy. W Polsce stosowano podobne metody - Gdynia, COP

gdzie sprawdzić autostrady/Niemcy

czesc, ktos mi podpowie gdzie można sprawdzić jaka jest sytuacja na drogach w Niemczech? czytam w necie z powoli wraca do normy po opadach ale sa jeszcze korki pozdro ec

Re: Autostrady w Czechach/Niemczech

purhed napisał: > Droga w większości to autostrada (brakuje kawałka w Niemczech przy granicy i > przed Cieszynem), natężenie ruchu dość przeciętne (zależnie od pory dnia), > problemy mogą być na praskiej obwodnicy, gdzie ruch jest bardzo duży, droga nie > > ma statusu

Re: Ludzie nie umieją korzystać z autostrad

edek40 napisał: > Nie wiem, jak mozna prosto wytlumaczyc ten karambol. Tu domniemanym sprawca, ki > erowca TIRa byl Hiszpan. MOze choc mieszkal w Polsce? Ale jeśli już przejechał przez Hiszpańję, Francję, Niemcy to może faktycznie ta nasza autostrada jest jakś nie halo. Ale przecież nie

Re: Może tak na opolszczyźnie jakies trasy

No i zarobią budujący te ścieżki od podstaw. A przecież można wykorzystać istniejące drogi polne i leśne oraz drogi gminne o małym natężeniu ruchu. Nawet bogatsi od nas Niemcy tak właśnie robią. No ale u nas musi być albo superautostrada, albo pustynia rowerowa. Dojechać z podopolskich wiosek do

Re: niemcy,Luxemb,Wlochy - autostrady platne?

W Niemcach za darmo a we Wloszech platne na bramkach i drogie, ~10 E za 100 km. -- <<Tam pro papa quam pro rege bibunt omnes sine lege.>>

Re: niemcy,Luxemb,Wlochy - autostrady platne?

>Maz chce tam pojechac na pare dni ale nie mamy pojacia ani > o stanac drog, ani o ich przepisach ten mąż to jakiś upośledzony jest? To powiedz mu, że na Ukrainie płaci się 100 eur za 100 km autostrad, a drogi są dużo lepsze niz w Polsce i jeździ się super. Jedyny mankament, to tramwaje

Czym roznia sie autostrady w Polsce i Niemczech?

Otoz nasze, swiezo wybudowane autostrady, sa "swietsze od Papierza". Mi osobiscie strasznie podobaja sie skrzyzowania z drogami podrzednymi, ktore wymagaja u nas gigantycznych rozjazdow z DWOMA wiaduktami. W Niemczech wciaz egzystuja rozwiazania zaprojektowane jeszcze za czasow Hitlera i

Re: opłty za autostrady-niemcy

Rozumiem, że chcesz jechać przez Niemcy do Hiszpanii, tak? :) W Niemczech się nie płaci (jeszcze) za autostrady, a w Hiszpanii tak. -- ?

Re: mieszkanie na przedmieściach

riki_i napisał: > 5. Ta Pani zrobiła badania naukowe, które zresztą są całkowicie zgodne z wynika > mi analogicznych badań w innych krajach. Ja bym jeszcze dodał, ze inne jest zadupie w Niemczech, gdzie - jak dobrze pamiętam - przeciętnie do autostrady 7km, i a co drugiej większej wsi

Re: niemcy,Luxemb,Wlochy - autostrady platne?

Bardzo Ci dziekuje za informacje. Wiesz moze cos o Ukrainie? Jak sie tam jezdzi? Maz chce tam pojechac na pare dni ale nie mamy pojacia ani o stanac drog, ani o ich przepisach. Pozdrawiam serdecznie, Katiko

Re: 1200 km autem z dziećmi - da się ciągiem?

> podobno w Niemczech na autostradzie można i 160 wyciągnąć? No można, chwilowo, zdarzają się nawet tacy, co tak jadą, wyprzedzało nas kilku w tym roku. Koło każdego miasta masz takie zagęszczenie ruchu, że jak się uda 80 - 100 wyciągnąć, to masz duuuże szczęście. Z miesiąc temu jechaliśmy

Re: Niemcy - Nowa autostrada ułatwi komunikację z

Niemcy oddali w tym roku do uzytku 190 km autostrad.Maja teraz 12 200 km. n-tv.de/608008.html

Re: niemcy,Luxemb,Wlochy - autostrady platne?

> Wiesz moze cos o Ukrainie? > Jak sie tam jezdzi? Maz chce tam pojechac na pare dni ale nie mamy pojacia ani > o stanac drog, ani o ich przepisach. Jak nie ma duszy hazardzisty i odkrywcy niech sobie odpuści. TO JEST AZJA Kiedyś ich pogranicznik lub celnik nie chciał mnie wpuścić bo na

Re: 1200 km autem z dziećmi - da się ciągiem?

makahopsa napisała: > pisałam w poście startowym. 10 godzin 2 kierowców, 12 godzin 1 kierowca. żaden > ambitny plan. tak jeżdżą od kilku lat, kilka razy w roku. podobno w Niemczech n > a autostradzie można i 160 wyciągnąć? Buha, ha, ha, ha. Skąd masz takie informacje? Od tego

Re:

Jak jedziesz z Wrocławia to różnica przez Niemcy jest ca. +150 km a czas przejazdu taki sam... i bezpłatne (jeszcze) niemieckie autostrady więc bym się nie zastanawiał tym bardziej że kilka lat temu wpadłem na pomysł aby jechać z Monachium do Wrocławia przez Pragę...co się będę rozpisywał

Re: apropo autostrad

13kisiel napisał: > mimo że są nowe to ciągle je remontują poza tym są przestarzałe nikt już nie bu > duje dwu pasmowych autostrad w jednym kierunku...tylko 4,6..w Chinach 8 a w USA > zdarzają się 12 Sikielku, wyskoczysz z kieszonkowego na takom chińskom ośmiopasmowom? Poza tym w

Re: Którędy do Chorwacji

Dla nas jadących z Gdyni oczywiste są dwie trasy: 1.przez Niemcy, 2: A1, przejście Gorzyczki, Brno, Mikułow/Brzecław, Wiedeń, Graz, Maribor, Zagrzeb i dalej. 3: różne modyfikacje połączone ze zwiedzaniem tego i owego - ale to dla zabawy Sto razy rozwijano temat omijania odcinka autostrady w

Re: Chłopstwo tego i tak nie zrozumie

ciemnota z PO woli dopłacać niemieckim właścicielom autostrad za transport południe -północ w końcu Niemcy tyle dali na te autostrady ze muszą zarobić :-))) przy okazji jedno euro na budowę = 80 centów zysku dla niemieckich firm za budowę ...a przejazd to już czysta lichwa na tubylcach -- a

Re: ales palnal

nazimno napisał: > Niedaleko mojego osiedla domkow jest > miejska "autostrada" z 80-ka. > Ci Niemcy to jednak rygorystyczny narod. > Nie chca powolniakow. > Wola, by ruch byl plynny. Oj dziecko, dziecko nie kompromituj sie wiecej.

Re: Nie rob tego nigdy na autostradzie:

przy okazji, nie mogą zwalić na polaków, którzy jechali tam bardzo dobrze. to ich rodzimy idiota. zresztą mam wrażenie, że niemcy jezdza gorzej po autostradach niż jeszcze z 3-4 lata temu. teraz miałem sporo środkowopasmowców (głownie panie). Zazwyczaj na środkowym pasie wolno jechały busy z GB

Re: platne autostrady w niemczech?

uwazac musisz,na poludniu Niemiec,z granicami Austri Szwajcari o wjazd nie trudno a te som jak psy na gosci bez oplaconych winiet,bramek nie ma

Re: platne autostrady w niemczech?

wszystkie sa darmowe w calym Deutschlandzie - dla osobowych! No i poniekad dla tych co twierdza ze w Niemcach nie ma ograniczen szybkosci na Autobanach.

Re: gdzie sprawdzić autostrady/Niemcy

Swietne strony.Obejrzalem dokladnie CH,D,I.To mozna sie zalamac jak ktos trafi na snieg.Odrazu autobhan jest zamkniety dla ruchu ciezarowego i wjazd maja tylko osobowki,Mowa o CH.Natomiast w D jak jest opad to predkosc sznura aut max 35km/h. No to bedzie wesolo za pare tygodni jak nie przestanie pad

Re: gdzie sprawdzić autostrady/Niemcy

Gość portalu: ec napisał(a): > czesc, > > ktos mi podpowie gdzie można sprawdzić jaka jest sytuacja na drogach w Niemczec www1.adac.de/Verkehr/Verkehrsmeldungen/default.asp?ComponentID=6409&SourcePageID=69155

Re: osiągnięcia złodziei z PO - autostrady

13kisiel napisał: > dlatego są korki ...ponieważ tak wąskich autostrad już nikt nie buduje to raz Sikiel, sprawdź może z łaski swojej, co się w Europie buduje. > dwa w Niemczech nie ma bramek tylko winiety Nie ma tez winiet - ciężarówki obecnie płacą wg systemu podobnego do Viatoll

Re: 1200 km autem z dziećmi - da się ciągiem?

szarsz napisała: > No można, chwilowo, zdarzają się nawet tacy, co tak jadą, wyprzedzało nas kilku > w tym roku. O tak. I najczęściej się takiego śmigacza na lewym pasie gdzieś przy najbliższej okazji doganiało. ;-) Szybka jazda na niemieckich autostradach, to historia. Już nawet nie

Re: myto w DE

Nie będę tu wróżył, choć nie podzielam Twojego optymizmu. Niemcy słusznie próbują wprowadzić opłatę drogową zamiast opłat tylko za autostrady, bo nie chcą przekierowania ruchu z autostrad na inne drogi. Rozwiązaniem byłaby europejska winieta autostradowa, działająca od granicy na Bugu aż do

Re: gdzie sprawdzić autostrady/Niemcy

...bry wieczor :) ADAC jest zawsze UpToDate bo taka jest m.in. filozofia tej organizacji, dotyczacej ruchu drogowego. Osobiscie jestem jej czlonkiem od wielu lat, pomocy na szczescie nie potrzebowalem, oprocz sewisu jakim jest wysylanie mapek, ktore to, wraz z informacjami o danym regionie, otrz

POMOCY-OPŁATY NA AUTOSTRADACH W NIEMCZECH

Mam samochod dostawczy o DMC 3.5 tony.Czy w niemczech pobierane sa oplaty na autostradzie za ten samochod.prosze o szybko odpowiedz

Re: gdzie sprawdzić autostrady/Niemcy

Witaj Alienski, Padac zacznie jak przyjdzie ocieplenie i wlasnie sie zbliza a drugie za okolo paru dni tzn bedzie -1C dla narciazy super.Tydzien nastepny bedzie juz kolo 0C ale pozniej znowu to samo.Tak tak bylo dawniej ale czlowiek juz sie przyzwyczail do poczatkow wiosny w styczniu,ale teraz trzeb

GAZ NA AUTOSTRADZIE W NIEMCZECH

czy na autostradzie w niemczech jest gaz. mam zamiar wybrac sie do holandii i tankowac gaz

Re: Podkarpacie mało atrakcyjne dla inwestorów

Cypis co ty piszesz ? Mój wujek w Niemczech do emerytury jeździł do pracy 80 km dzień w dzień. Kiedy poznałem dojazd do pracy a wówczas prędkość na autostradach w Niemczech była nieograniczona, zrozumiałem problem.Problemem Podkarpacia jest sieć dróg i ograniczenia prędkości a nie to gdzie kto

Dobrowolne zjednoczenie, to nie bandycki napad.

Niemcy i Europa pozbyly sie kacapskie okupacji i wydostaly spod rujnujacych cywilizacyjnie wplywow Rosji. Nie przypadkiem A2, to Autostrada Wolnosci od Rosji. Porownywanie tego z napadem Putina na Krym i Donbas, nie ma sensu. -- Po polsku nie mowi sie "mydlo OD for you", ani "samochod OD pobieda

Niemcy: Test na autostradach

;autobahnami",SAP-software'owe terminale płatnościowe w przyautostradowych Gaststaeete(Kafeeteriach) i punktach wjazdu na 11.ooo km -system niemieckich autostrad oraz zawieszone nad Niemcami amerykańskie satelity systemu GPRS śledzące "mastadonty" europejskich szos w ruchu oraz"on line" ,wszystko to razem sprawia

Re: trasa Kraków-Szczecin przez Niemcy

utn.pl/mumqh Ale nie wiem czemu chcesz sie pchac przez Niemcy gdy A4 dojedzisz do Legnicy i tam odbijesz na Lubin i S3 o pramatrach podobnych do autostrady. Droga przez Niemcy to byla dobra jak byla stara DK13 a teraz moim zdaniem nie

Re: Ciężarówki 7/24 przez Osiedle XV-lecia!

Bo w cywilizowanych krajach jest sieć autostrad i obwodnic miejskich. Proponujesz wstrzymać ruch tranzytowy po 22? Cała Polska stoi bo Radom chce spać. Z tymi autobusami toś prz... jak łysy grzywką. Zobacz sobie rozkład autobusów np. Sindbada. Zwłaszcza porę przyjazdów w Niemczech.

Koszt 1 km autostrady w Niemczech

Je nach Quelle rechnet man rund 6-12 Mio. € reine Baukosten pro Kilometer. Laut dem Politmagazin Report liegen die Gesamtkosten aber bei über 26 Mio € (11,8 Mio. Baukosten, 9,5 Mio. € Bürokratie, 5 Mio. € Gutachten). Quelle: de.wikipedia.org/wiki/Autobahn_(Deutschland)#

Re: Cos wisi w powietrzu na A4:

Kilka lat temu podwyższono prędkość na 140 dodano tolerancję 10 km/h. Nikt nie zająknął się o odstępach, o wyprzedzaniu z prawej str. Nikt nie egzekwuje ograniczeń prędkości na autostradach. Nie ma tam ani jednego fotoradaru (por. do Austrii, Włoch, Francji). Można wisieć na zderzaku i poganiać

Re: Byli wariaci drogowi, teraz są barany...

edek40 napisał: > Nie negujac faktu, ze hopka na autostradzie do problem, przypominam sobie znak > informujacy o koleinach i ograniczenie predkosci z tego powodu na ktorejs autos > tradzie w Niemczech. Hm.... Nie dosc, ze nie bylo ich widac, to jeszcze nie byl > o ich za bardzo

Re: la tore del sol wszystko

grzzzz napisał: > nie polecam jazdy bezpłatna autostrada a75 bo traci się dużo czasu żeby przejechać z płatnej autostrady góry.Lyon radze przejechać w nocy bo w dzień duże korki. 30 sierpnia wybieram się z Górnego Śląska w okolice Perpignan z noclegiem w Niemczech (2x1000km). Pojadę więc

Re: pasy są dla pieszych

Barbarzyństwa nie mierzy się liczbą zabitych pieszych, tylko sprawiedliwością ustaw. A pieszych ginie mniej, bo większość ruchu odbywa się po autostradach. W Polsce takiej sieci autostrad nie ma, ponieważ barbarzyńskie państwo niemieckie, dokonując bandyckiego napadu na Polskę, na długie

Re: Dzis trzy razy chcieli mnie zabic.

edek40 napisał: > > Paryż Rzym, Lyon czy Neapol zrobił to dobrze. > > Dobrze, bo sa korki? Dobrze, a korki są i będą bo ludzie zwykle do pracy jadą na 8 a wracają o 16-tej. > Niemcy czy Austraia zrobily to zle, bo nie ma korkow???? Nie ma korków na autostradach w

Re: To mądry przepis. Wreszcie ktoś poszedł

> Być może tak też jest w Austrii. W Niemczech poprosili mojego kumpla, aby z ta laweta jechal choc tyle ile jada TIRy, albo zjechal. Grzecznie i bez straszenia. Swoja droga ciekawe skad sie tam wzieli i wiedzieli, ze jedzie (jego zdaniem przepisowo) "tylko" 80. Miel jechac tyle ile TIRy na

Re: pasy są dla pieszych

jureek napisał: > Uważaj Misiu, żeby Ci żyłka nie pękła. To jest merytoryczna odpowiedź? Niedawno zostały wykonane obliczenia odszkodowań, jakie Niemcy są winne Polsce. Wyszło ponad bilion dolarów. Jedna dziesiąta tej sumy wystarczyłaby na wybudowanie w Polsce takiej sieci autostrad, jaką

Re: Gdyby w Niemczech ludzie budujący autostrady.

"To podobna "ściema" jak globalne ocieplenie i emisja CO2. Pic na wodę i fatamorgana." Możesz przedstawić jakieś naukowe dowody tych Twoich rewelacji???

Re: ???

No właśnie, że się nie da. Niemcy wprowadzają opłaty dla wszystkich autostrad i > wszystkich pojazdów od 2016 r ale to chyba dla aut z obca rejestracja .....niemcy beda mieli dalej darmowe dla swoich

Re: NKE?

o, chociaż światła włączyli. Niemcy potrafią w takich warunkach na autostradzie nie włączać świateł :> -- Najlepszym dowodem na istnienie inteligencji pozaziemskiej jest to, że się z nami nie kontaktują

Nie narzekajmy.Niemcy budują autostrady od lat 30,

USA od 20-tych a my od 90-tych. Przy naszym potencjale organizacyjnym i finansowym to i tak nie jest źle. Niestety do zaspokojenia potrzeb pozostaje jeszcze bardzo dużo nawet w stosunku do planu z 1938 roku, który zakładał budowę ok. 3 800 km autostrad wtedy tzw. dróg samochodowych. Jeszcze 20-lat

Re: Niemiec nie płaci w Polsce

W Niemczech mozna nie jechac autostradami gdyz ma sie swietnie rozbudowane drogi regionalne .Pare tys km 4 pasmowek nie zaliczanych do autostrad.W Polsce sprobujcie przejechac ze Zgozelca do Katowic drogami po za autostradami.Potrzebujecie na 380 km calego dnia!Wiec nie porownujcie realiow polskich

Re: Gdyby w Niemczech ludzie budujący autostrady.

> Możesz przedstawić jakieś naukowe dowody tych Twoich rewelacji??? pewnie chodzi mu o demencyjne bredzenie pewnego RADIOLOGA na temat POGODY I KLIMATU, jakie "bydlo" usłyszał w telewizyjnej audycji pewnego tropiciela agentów, pana W.; odcinek ten nosił tytuł "Ekoterror" :

Re: Pie_dolenie kotka za pomocą młotka.

twierdziłem, że za Adolfa Hitlera zbudowano w Niemczech pierwsze autostrady, bo takową oddano do użytku już w 1921 roku (krótki odcinek, ale jednak). Tym niemniej do 1935 roku w Niemczech było 108 km autostrad, do 1936 roku - 1086 km, by w 1940 roku osiągnąć łączna długość - 3736 km. Rozwój autostrad

Re: Na jakości nie wolno oszczędzać

masz rację, w Niemczech sporo autostrad jest w remoncie, co ciekawe także tych wybudowanych wschodniej części kilkanaście lat temu :) -- Magna już buduje dziesiątki tys. domów...by eva15

Gdyby w Niemczech ludzie budujący autostrady...

usłyszeli o naszych kłopotach z Rospudą to by się przewrócili ze śmiechu. Dobrze byłoby też pamiętać że budowa obwodnicy ruszyła przed naszą akcesją do UE. To podobna "ściema" jak globalne ocieplenie i emisja CO2. Pic na wodę i fatamorgana. Opamiętania Gazetko... __________ U nas polityk

Re: Gdyby w Niemczech ludzie budujący autostrady.

, należy postawić przed sądem za... wcale nie za niszczenie przyrody. Za przedłużanie cierpień mieszkańców Augustowa. Gdyby nie Szyszko, Topczewski i syf-Polaczek, już dawno można by budować ZNACZNIE TANIEJ przez Chodorki. Co do tytułu Twojego postu. Gdyby w Niemczech mieli DZIŚ taką perełkę jak

1 km autostrady w Niemczech to 4-6 mln Euro

- oczywiście porównywalnej, na tych 180km do Pyrzowic ani gór ani wąwozów nie ma. No ale za co się Polak zabierze to spieprzy. Przy astronomicznych kosztach ;-) No a jak tam idzie z tym sprawdzaniem matematycy? Pewnie wam się tysiące z milionami pomyliły po pełowskich maturach ;-) Wykształciuchy.

Re: Czy ktoś już obiecał darmowe przejazdy autost

1zzarda napisał: > Ciekawe czy coś takiego padnie a jeżeli tak, to kto to zgłosi? Masz tak mózg zaczadzony neoliberalną papką że nawet nie wyobrażasz sobie takiej możliwości? W Niemczech autostrady są darmowe. A sam pomysł myta za przejazd drogą to zwykłe zbójectwo, kiedyś na drogach stali

Re: Autostrady w Niemczech będą płatne

osobowych (pomimo roznych zwariowanych pomyslow) sa w Niemczech autostrady za darmo i tak ma zostac.

Bestsellery