Wszystko o:

czy paszport

Paszport brytyjski,a paszport polski

Chcialabym zlozyc wniosek o paszport brytyjski,ale obecnie nie posiadam paszportu polskiego (poprzedni stracil waznosc,a nowego jeszcze nie mam odebranego). Czy moge wyslac aplikacje bez paszportu polskiego (oczywiscie mam certyfikat naturalizacji oraz podpisane zdiecia)? Czy musze najpierw odebrac

Tylko paszport

. Dzieci muszą mieć paszport, zaświadczenie księdza proboszcza o chrzcie świętym, zaświadczenie o I komunii, inaczej do Francji nie wjadą.

Re: niemiecki paszport

to nie tylko o prace chodzi. Majac niemiecki paszport czy dowod masz w niemczech latwiej. Np. mam Konto w jednym z niemieckich bankow zalozylem bez problemow, polecilem je koledze ktory zarabia podobnie jak ja, ma stala prace, jest o rok dluzej w niemczech niz ja, a konta w tym banku nie mogl

Niemiecki paszport

Witam wszystkich i uprzejmie proszę o radę. Mam 25 lat i chciałbym załatwić sobie paszport niemiecki. Moja sytuacja wygląda następująco: - posiadam Familien Stammbuch, w którym wpisany jest mój dziadek, jego rodzice i rodzeństwo - posiadam również dokument po nieżyjącym już ojcu stwierdzający

paszport a dowod osobisty

nie potrzebujesz paszportu aby wyrobic dowod osobsity,sa osoby ze wlatuja na paszporcie kanadyjskim,wymieniaja dowod i wracaja tak do Kanady paszport wyrobisz w Konsulacie za to dowod wyrobisz tylko w Polsce w swoim lub tez innym urzedzie :) poczytaj dobrze zasady,przepisy co do dowodu osobistego

Paszport czy dowód osobisty

Proszę o informację czy jest jakiś powód aby zabierać paszport w miejsce (poręczniejszego) dowodu, na tygodniowy pobyt w Paryżu. Dzięki

skomplikowane paszporty....

Nakreślę sprawę.... Mój brat w sierpniu bierze ślub, bardzo chciałabym pojechać z dziećmi do Polski. Najstarsza córka ma paszport, jednak powojennej z chłopcami, a dokładniej z tym starszym. Urodził się bowiem w niecałe 300 dni po rozwodzie, wiec występuje tu domniemane ojcostwo. Nie miałam

dzieci: paszport czy tymczasowy dowód

Jak podróżujecie z dziećmi po krajach EU mają paszporty czy dowody, zastanawiam się, co wybrać - paszport jest bardziej uniwersalny jednak?

Re: Polonia z polskimi paszportami :)))

Czego nie rozumiesz psie? Mozna miec dwa paszporty:) Solarz mial szesc. -- Rymy czestochowskie: TVN i GW brzdonka POchwaly Bronka.

niemiecki paszport

24.91.2915 Większość nawet nie wie o tym że ma niemieckich przodków i może dostać po dziadkach,pradziadkach dodatkowo - niemieckie obywatelstwo. Szczególnie młode pokolenie nie zna tego tematu. Zobacz : www.niemiecki-paszport

Re: niemiecki paszport

wcale nie jest taki przydatny, nie na tyle żeby się szybko zwrócił, praca za granicą czeka wszędzie, praca w szwajcarii jest nawet lepiej płatna niż w niemczech a zobaczcie że agencje pośrednictwa pracy wymagają jedynie polskiego paszportu

zmiana nazwiska a paszport

rok temu, w maju zawarlam związek malżeński w Sydney. Przy najbliższej wizyce w polsce zarejestrowalismy nasze małżenstwo również w urzedzie stanu cywilnego. Dokonałam równiez wymiany dowodu osobistego, którego jednak do tej pory nie odebrałam, gdyż brakło na to czasu. Paszportu jeszcze nie

Re: zmiana nazwiska a paszport

Mowisz o paszporcie polskim? W takim ukladzie to jesli juz jakies 'problemy' to tylko w Polsce. Co raczej nie powinno wchodzic w rachube, biorac pod uwage dosyc luzne traktowanie podrozujacych na paszportach unijnych. Tak to widze ale nie twierdze, ze musze miec racje. Pa Kan

Re: Paszport Niemiecki

Zobacz : www.niemiecki-paszport.de Tam jest to dobrze opisane. lub www.niemieckie-obywatelstwo.de

Re: Polonia z polskimi paszportami :)))

Takich nie nazywa sie Polonia. Pozostałości komunistycznego prawa powodują, że ludzie mają podwójne obywatelstwo, ale to nie znaczy, że posiadają polskie paszporty. -- Rzymianie ukrzyżowali Jezusa, a polscy katolicy obwiniają za to Żydów. :o

Re: paszport niemiecki

Zobacz : www.niemiecki-paszport.de Tam jest to dobrze opisane. lub http//www.niemieckie-obywatelstwo.de

Paszport....

... nawiązując do sławnych wątków paszportowych z prima :) Dostałam paszport USA w 3 dni! Biorąc pod uwagę, że w to wchodzi czas przesłania wniosku do Stanów, wyprodukowania dokumentu, oraz przesłania z powrotem, to tempo robi wrażenie :D -- wasza stokrotka

Re: dzieci: paszport czy tymczasowy dowód

Wszędzie czytałam o minimalnym terminie ważności paszportu do Grecji 3 miesiące,dziś pierwszy raz zetknęłam się z informacją,że na Korfu 6 miesięcy.Z kolei w biurze podróży Pani powiedziała mi ,że paszport ma być tylko ważny i nie ma ograniczeń...teraz to już sama nie wiem...Córka ma właściwie

na 90 dni bez paszportu w chorwacji

Obywatele Unii Europejskiej mogą przekroczyć granicę i przebywać na terenie kraju do 90 dni bez posiadania paszportu, legitymując się jedynie dowodem osobistym. Chorwacja jest od 1. lipca 2013 w UE, lecz nie jest w strefie Schengen, lecz można wjechać do Chorwacji bez paszportu, a jedynie z

Paszport/dowód

Czy tylko przez sąd może ojciec dostać zgodę na wyrobienie paszportu dziecku? I czy 14-latkowi można już wyrobić dowód? Oczywiście matka dziecka nie zgadza się na paszport.Na wyjazd pewnie też nie,ale od czegoś trzeba zacząć. Ojciec będzie mieszkał za granicą i chciałby by młody też go odwiedzał

Paszport

Witam, Jestem mieszkańcem Wawra. Chciałbym wyrobić dziecku paszport. Czy mogę to zrobić w Terenowym Biurze przy ul. Grochowskiej 274? Czy tylko i wyłączenie przy Floriańskiej 10? Pozdrawiam, Michał

Re: Paszport gdzie w chełmnie

Biura i punkty paszportowe: www.bip.bydgoszcz.uw.gov.pl/pl/paszport-obywatelstwo/biura-i-punkty-paszportowe

wyrabianie polskiego paszportu a zmiana nazwiska

Chcialabym wyrobic sobie nowy passport polski bo stary nie wazny juz od kilku lat. Dowod osobisty tez mam stary nie wazny. Czy ktos wie czy moge to zrobic bez zglaszania zmiany stanu cywilnego i zmiany nazwiska? Czy bedzie to nielegalne czy nadal sie stosuje? Czy na deklaracji o paszport musze

Mara daje czeczeńskie paszporty?

mara571 napisała: > Powiedzialabym, ze rosyjski, bo ten paszport posiada. > Na czeczenski musi jeszcze troche poczekac Oo, a to są jakieś osobne czeczeńskie, nierosyjskie paszporty? Gdzie można je nabyć?

Re: Ile teraz sie czeka na paszport (Londyn)?

Ja już czekam 4 tyg i doczekać się nie mogę. Czy ktoś czekał krócej niż 6 tyg (na 10 letni paszport )

Re: dzieci: paszport czy tymczasowy dowód

Jeżeli wyjeżdżacie wyłącznie do krajów UE to wystarczy dowód, ale wygodniej jest mieć paszport wtedy można pojechać wszędzie :)

Re: Foto do paszportu

Zdjecia do paszportu są takie same jak angielskie. My robiliśmy u fotografa expresowki 8 sztuk za 2 funty.Robiłam 2 latkowi. i 11latce. , problemu nie było.Dla pewności fotograf na google sprawdzał jak zdjęcie ma wygladac.

Re: Paszport/dowód

I dowód i paszport można od urodzenia. Oba dokumenty za zgodą obojga rodziców, lub sądu.

Re: dzieci: paszport czy tymczasowy dowód

A ja mam pytanie trochę z innej beczki :)Czy używając paszportu zamiast dowodu dla dziecka musimy mieć jakiś minimalny okres ważności tego dokumentu ?

Re: Ile teraz sie czeka na paszport (Londyn)?

czy robilas paszport tymczasowy czy na 10 lat? bo jak ja chycialam w trybie przyspieszonym to w ambasadzie mi powiedzieli ze nie robia czegos takieg :-/

Re: dzieci: paszport czy tymczasowy dowód

A ja mam może dość kontrowersyjną metodę, ale zawsze ją stosuję: zabieram i dla dorosłych i dla dziecka zarówno paszport jak i dowód. Na lotnisku posługuje się dowodem, bo wygodniej. Natomiast na miejscu w Grecji zostawiam dowód w sejfie a posługuję się tylko paszportem. W większości hoteli w

Foto do paszportu

Musze odnowic polski paszport mojemu 7 latkowi. O ile pamietam to 5 lat temu ze 3 razy robilismy mu zdjecie zanim zaakcepotwan fotke w konsulacie. Czy przyjma nam standardowe zdjecie z maszyny? Czy sa jacys fotgorfowie kolo/ w konsulacie zeby fotke mogli zrobic?

Re: dzieci: paszport czy tymczasowy dowód

zmieniło zmieniło bo teraz w dowodzie nie ma adresu , co ciekawe paszportu jak i prawa jazdy nie dostaniesz bez stałego zameldowania a dowód tak

zdjecie do paszportu biometrycznego

zdjecie do paszportu biometrycznego http://dysker.pl/pobierz.png zdjecie do paszportu biometrycznego do pobrania, zdjecie do paszportu biometrycznego pobierz, PDF pobieranie zdjecie do paszportu biometrycznego, zdjecie do paszportu biometrycznego do sciagniecia

zdjecie biometryczne do paszportu

zdjecie biometryczne do paszportu http://dysker.pl/pobierz.png zdjecie biometryczne do paszportu do pobrania, zdjecie biometryczne do paszportu pobierz, PDF pobieranie zdjecie biometryczne do paszportu, zdjecie biometryczne do paszportu do sciagniecia

"Dyplomy, paszporty, zaswiadczenia!"

"Dyplomy, paszporty, zaswiadczenia!" -- "Mamy tarczę! Panowie, pozwolę sobie nam wszystkim pogratulować tego niewątpliwego sukcesu!" psychomaszyna z Forum Militaria od 14.08.08

Re: Paszport/dowód

Paszport zgoda obojga rodziców albo sąd, dowód osobisty jeden z rodziców ale dziecko ukończone 13-lat. www.gofin.pl/17,2,136,115972,na-wydanie-dziecku-paszportu-potrzeba-zgody-obojga-rodzicow.html

Re: dzieci: paszport czy tymczasowy dowód

My w zeszłym roku maluchowi wyrobiliśmy dowod - teraz już nie pamiętam, ale jak porownywaliśmy dowod kontra paszport to dowod miał same plusy.

Re: dzieci: paszport czy tymczasowy dowód

olala2014 napisał(a): > My w zeszłym roku maluchowi wyrobiliśmy dowod - teraz już nie pamiętam, ale jak > porownywaliśmy dowod kontra paszport to dowod miał same plusy. Jedynym plusem dowodu osobistego jest brak opłaty za jego wyrobienie, za paszport dla dziecka do 13 lat trzeba zapłacić

paszporty

i prawo do wyjazdu to coś o co walczyliśmy emigracja - do krajów bogatszych - to narmalne zjawisko wcale nie niekorzystne POłowa z emigrantów wróci Do USA najwięcej wyjeżdża Chińczykwó, Japończyków, Niemców... I co? W Berlinie śmierdzi? nic nie kumacie z globalnej gospodarki po prostu nic zero jee

zdjecie do paszportu wroclaw

zdjecie do paszportu wroclaw http://dysker.pl/?wut=zdjÄ?cie_do_paszportu_wrocĹ?aw http://dysker.pl/pobierz.png zdjecie do paszportu wroclaw do pobrania, zdjecie do paszportu wroclaw pobierz, PDF pobieranie zdjecie do paszportu wroclaw, zdjecie do paszportu wroclaw do sciagniecia

Re: dzieci: paszport czy tymczasowy dowód

no rozwaliłeś mnie chyba na odwrót paszportem znacznie wiecej można narozrabiać a w Polsce jest równoznaczny z dowodem osobistym i w UM i w banku ci to powiedzą (sam brałem pożyczkę na paszport bo dowód był tak zniszczony że się nie nadawał) a co można zrobić z paszportem już ci napiszę ; można go

Re: Paszport brytyjski dla dziecka urodzonego w U

Wracam z dobrymi wiadomosciami :) dzis przyszedl sms, ze paszport juz w druku! Szybko poszlo :) Troche sie martwilam, bo nie dostalismy smsa, ze aplikacja wplynela, ale nie jestem pewna, czy ta opcja jest dostepna, jesli wysyla sie przez check and send (chyba nie). Dla osob, ktore zagubily kartke

Ile teraz sie czeka na paszport (Londyn)?

Czy ktoras z Was ostatnio wyrabiala polski paszport w konsulacie? Ile sie teraz czeka na paszport? Bedzie szybciej niz 6 tygodni?

paszport

Miesiac temu wyrabialam nowy paszport. Leżal w miejscu trudno dostepnym, jednak dzisiaj kiedy go wyciagnelam zauwazylam dziwne przebrawienie. Nie wiem co sie stalo. Zaczynam panikowac ze moze sama ubrudzilam w ten sposob paszport. Wyglada jak plama po oleju badz wodzie. Sama nie wiem. Jest

Pomocy!!! Zginal paszport !!!!

Moze ktos znalazl paszport wczoraj w gdansku??? Prosze o pomoc..... Wysokie znalezne!!!!!

Re: child benefit a paszport

Czyli złożyłaś wniosek bez paszportu? -- http://www.suwaczki.com/tickers/atdci09kpnpulmcv.png

Re: Potrzebny paszport czy nie na TRCP?

mieszkałem tam 8 lat i jedyny raz jaki używałem paszport to tylko dla tego aby mieć pieczątkę w paszporcie tak w zupełności dowód wystarczy wiem bo sam na dowód chodziłem

starania o paszport w PRL

Do zalazenia tego watku zainspirował mnie wpis czuka o "rozmowie kwalifikacyjnej" przed wyjazdem z Polski na zachod. Gdzie ta rozmowa sie odbyla ? Na MO ? Studenci, ktorzy wybierali sie za granice w czasie wakacji, musieli w latach 70 na wniosku o paszport miec zgode dziekana. Zeby ja zdobyc

Re: Sprawa o paszport

Brytyjski sad moze jak najbardziej wydac nakaz zgody o wydanie polskiego paszportu, a konkretnie o 'nieutrudnianie' tej procedury. -- Ania's Poland

Re: dzieci: paszport czy tymczasowy dowód

Powiem tak: bazuję na informacjach sprzed kilku (2-3) lat i kontaktów z 2 bankami. Jednoznacznie mówiono mi, że jeśli dokument tożsamości nie zawiera pełnych danych, np. adresu (a tak jest w przypadku paszportu), to konieczny jest drugi dokument tożsamości właśnie z adresem. Natomiast dowód

Re: child benefit a paszport

Wypełniony wniosek + akt urodzenia + ksero paszportu. Akt urodzenia odesłali bardzo szybko. Może 1,5 tygodnia czekałam na zwrot. pozdrawiam

Re: child benefit a paszport

Przy staraniu się o CHB wysłaliśmy ksero paszportu. Wystarczyło do przyznania.Nikt się o oryginał nie upominał.

Re: Paszport/dowód

Na Samodzielnych jedna z matek napisała, że uzasadnienie sądu przy sprawie o paszport brzmiało " każdy ma prawo do dokumentu tożsamości". Jak nie ma zgody obojga rodziców to tylko sprawa sądowa inaczej Twój maż tego nie załatwi.

Sprawa o paszport

Czy wie ktoś może ile kosztuje założenie sprawy w UK o paszport dla dziecka jak ojciec nie wydaje zgody na paszport.Dziecko jest urodzone w Uk ,ale ma Polska metrykę i oboje rodzice mieszkaja w UK.Będę wdzięczna za odpowiedź.

child benefit a paszport

Dobre kobiety, potrzebuję podpowiedzi. Chciałam wysłać papiery po Child Benefit ale oni koniecznie chcą, żebym wysłała im paszport malucha. Z tym ze to jedyny dokument jego tożsamości jaki mam. Trochę się boję zostać bez niego na cztery tygodnie. Niech się kurcze coś wydarzy, będę musiała udowodnić

Re: Sprawa o paszport

Czy któraś z Pań słyszała że żeby założyć taką sprawę to najpierw muszę iść z Ojcem dziecka na jakąś terapię w celu pogodzenia się czy dojścia do porozumienia w sprawie paszportu dla dziecka ,dopiero jak to nie pomoże to mogę wnosić wniosek do Sądu o wydanie zgody na paszport,a godzina tej

Re: starania o paszport w PRL

Dopiero teraz odpisuję, bo przed chwilą przeczytałem Twój wpis. Składalem wniosek o paszport, przed wyjazdem do RFN w 1979 roku, z oficjalną delegacją TWP (jako działacz terenowy TWP). Wniosek skladało się w Wydziale Paszportowym MO. Zaraz po złożeniu wniosku przeprowadzono ze mną rozmowę

Re: paszporty dla dzieci - wniosek

Moj byly maz nie zgadza sie ani na dowod ani na paszport dla naszej corki. Czy taki wniosek jak powyzej wystarczy aby usyskac zgode na wyjazd z corka? Wiem ze w sadzie moj byly napewno nie wyrazi zgody na wyjazd. Moj partner mieszka w Angli i planujemy tam zostac. Czy ciezko jest uzyskac taka

czas oczekiwania na wyslanie paszportu

czesc dziewczyny:) mam wizyte w punkcie paszportowym w Londynie we wtorek 2.12.14. Bede skladala wniosek o paszport tymczasowy dla mojej miesiecznej corki. zaplacilam za tryb przyspieszony wyrobienia paszportu i za jego wyslanie. Zastanawiam sie w ciagu ilu dniu paszport dotrze do mnie

polski paszport

Czy zdjęcia do polskiego paszportu robi sie tak samo jak do brytyjskiego? -- Ala 18 08 09, Staś 13 09 12

Paszport dla dziecka, a sprawa o pozbawienie praw

praw rodzicielskich. Była u mnie już Pani kurator, która na polecenie sądu bada sprawę. W lipcu moje dziecko musi wyjechać na ok. 2 tygodnie na Ukrainę w sprawach rodzinnych. Niestety potrzebny jest paszport. I teraz moje pytanie: Czy uda się wyrobić paszport bez jego zgody jeśli sprawa o odebranie mu

Duńczycy cha odbierać paszporty tym,

co popierają dżihadystów. Myślę, że najwyższy czas odbierać polskioe paszporty tym co popierają rebeliantów na Ukrainie. To potencjalna V kolumna. M.

Re: Paszport brytyjski dla dziecka urodzonego w U

poczatku, przy pierwszej rejestracji, przypomniala mi dopiero lektura watkow na temat paszportu dla dziecka urodzonego w UK. Staramy sie o pierwszy paszport dla dziecka tu urodzonego, wiec tak jak piszesz, ryzyko niewielkie, ale zalezy mi na czasie, wiec z jednej strony, wolalabym wyslac komplet dokumentow

Re: Pytanie o akt urodzenia i paszport

A nie łapiecie się na paszport brytyjski? -- Jakub 24.04.2003 Maciej 29.08.2007 Nina 20.03.2011

Re: Niemcy - samolot - paszport

nic bardziej mylnego. nie pamiętam, kiedy ostatni raz zabierałam paszport w podróż do zachodniej Europy.

Re: child benefit a paszport

Oryginały wymagają od dawna. Wniosek składałam we wrześniu. Moim zdaniem po prostu wyślij i zobaczysz, co będzie. Najwyżej pisemnie poproszą Cię o dosłanie paszportu. Nas nie prosili.

Re: gadzinówka kłamie, a zresztą wtedy o paszport

hordol napisała: > było bardzo trudno. a czy to był polski paszport ? he he he he

ważny paszport

Proszę nie ryzykować z wyjazdem z paszportem nieważnym lub z terminem krótszym niż 6 m-cy. Naprawdę paszporty sprawdzają teraz skrupulatnie i dotyczy to przecież 2 lotnisk. Bratanek męża wylatując z nami miał ważny paszport przez 3 miesiące. Musiał załatwiać wizę w ambasadzie tureckiej z

ważność paszportu

Witam, proszę o odpowiedź jak jest ze sprawdzaniem paszportów w Tunezji, wczoraj kupiłam pobyt w Tunezji na majówkę 2014, ale okazało się, że mój syn a paszport ważny do 17.06.2014, czy musi mieć nowy paszport na wyjazd?

Re: Paszport/dowód

Tutaj tylko sad, zwlaszcza, ze zgody nie wyraza ro z rodzicow, ktoremu przysluguje pelna wladza rodzicielska, wiec nie bedzie latwo. Mozna jednak podnosic, ze brak dokumentu typu dowod czy paszport moze stac sie przyczyna wykluczenia dziecka np. z wycieczek szkolnych, miedzynarodowych obozow

Re: Niemcy - samolot - paszport

arwena_11 napisała: > ale do samolotu potrzebny jest jednak paszport :-D Czemu? -- 'Demokracja ma sens jedynie kiedy jest kontrolowana'

Re: Paszport brytyjski dla dziecka urodzonego w U

2009 r. Ciagle nie rozumiem twojego postu. Jesli aplikujesz o paszport dla dziecka urodzonego po 5 latach pracy rodzica, to ryzykujesz tylko £47 w razie odmowy. Jak chcesz to wyslij jedna kartke. Jak bedzie za malo, to napisza, ze prosza o doslanie brakujacych dokumentow. Jesli aplikujesz o

Re: Pytanie o akt urodzenia i paszport

Szczerze? Skladajac wniosek o paszport dla mojego dziecka nie pomyslalam o 5ciu latach w miesiacach.Wyslalismy 5 rozliczen podatkowych sprzed narodzin dziecka.

Paszport brytyjski dla dziecka urodzonego w UK

forum.gazeta.pl/forum/w,37418,156321932,156321932,Paszport_brytyjski_dla_dziecka_urodzonego_w_UK.html -- Light travels faster than sound - that's why some people appear bright until you hear them talk...

Re: Sprawa o paszport

Aniu przechodzilam to niedawno, z tymze u mnie chodzilo o odnowienie paszportu i prawnicy nie byli zgodni co do tego, czy mi ta zgode wydadza czy nie, opinie byly bardzo rozne, od tego, ze absolutnie nie, bo to sprawa innego kraju i do ambasady mni odsylano, przez: nie, bo w UK takie cos nie

masz niemiecki paszport

i jeszcze nie skorzystales z mozliwosci odwiedzenia USA? -- Ze starcia kapitalizmu z socjalizmem zwycięsko wyszedł feudalizm. Lech Jęczmyk

Re: Sprawa o paszport

a ty chcesz polski paszport czy brytyjski? bo jak polski to nie sadze, zeby ci brytyjski sad wydal taka zgode, a jesli juz to polski sad bedzie musial ten wyrok uznac jesli starasz sie o brytyjski to od kilku osob slyszalam, ze wniosek podpisuje tylko jeden z rodzicow...

Re: Sprawa o paszport

ebe-10 napisała: > Czy wie ktoś może ile kosztuje założenie sprawy w UK o paszport dla dziecka jak > ojciec nie wydaje zgody na paszport.Dziecko jest urodzone w Uk ,ale ma Polska > metrykę i oboje rodzice mieszkaja w UK.Będę wdzięczna za odpowiedź. Złożenie wniosku do sądu kosztuje

Re: Niemcy - samolot - paszport

ale do samolotu potrzebny jest jednak paszport -- Marta Mama Daniela ( 16-11-2000 ) i Gabi ( 05-07-2002 ) DZIECI ROCZNIK 2000

Niemcy - samolot - paszport

Mam takie glupie pytanie. Czy lecąc do Niemiec samolotem potrzebuje mieć paszport? -- http://img685.imageshack.us/img685/5541/userbarac.png

Re: Paszport brytyjski dla dziecka urodzonego w U

czy wiesz moze, co w przypadku, gdy dziecko urodzilo sie w UK , ale nie po przepisowych 5 latach pobytu rodzicow??? I gdy jeden rodzic, ma juz paszport brytyjski??

Re: czas oczekiwania na wyslanie paszportu

Jakby ktos sie kiedys jeszcze nad tym zastanawial... po wyrobieniu paszportu oczekiwanie na niego to 1-2 dni.

Re: Sprawa o paszport

Chodzi Mi o Polski paszport,bo dziecko urodzone w UK a nie jest Brytyjczykiem,Na podstawie Brytyjskiej metryki sporządzono Polską metrykę i w USC w Polsce dziecko zapisano.Nie mogę nigdzie pojechać poza granice Uk bo bez dziecka nie chcę,a rodzina jeszcze dziecka nie zobaczy,jak pojadę Sama do

Bestsellery