Wszystko o:

kanada

Kanada

http://www.zeit.de/gesellschaft/zeitgeschehen/2016-01/kanada-schiesserei-schule-la-roche Tubylców nam nie trzeba! Tubylców zamieniamy/wymieniamy na refugees! Także w Canadzie! ================================================ Die abgelegene Ortschaft La Loche liegt etwa 600 Kilometer

Kanada

minniemouse napisała: > wiec- a my w Kanadzie mamy nowy rzad, na ktorego czele stoi zupelnie przystojny > Justin Trudeau. w zaleznosci czy pokazuja go en face czy z profilu jest lepiej > lub jeszcze lepiej. > o, to to mi sie podoba. rzad moze byc do dupy ale za to jak sie

Re: Wyjazd do kanady.

witam jestes juz w Kanadzie? ja tez chce w najblizszych dniach wyleciec moze razem? daj znac jak co ok. a.redzikowski@yahoo.com

Re: Kanada legalizuje Cannabis

karbat napisał: > tak postanowil rzad Kanadyjski . To juz wkrotce bedzie mozna w Kanadzie oprocz groceries kupic legalnie "Maryske" i zapalic w domowym zaciszu. Ehhhhhh ?? Noooo ..... wreszcie !!!!

Wyjazd do kanady

Witam. W styczniu chcialbym przyleciec do kanady. Szukam zakwaterowania i kogos kto by wyszedl po mnie na lotnisko poniewaz lece pierwszy raz i chcialbym przejsc odprawe . Prosze o odpowiedz. Pozdrawiam

Wybory w Kanadzie

A w Kanadzie wygrywa Partia Liberalna. Nowy premier Justin Trudeau bedzie tworzyl rzad wiekszosciowy.

Wyjazd do kanady.

Witam. W styczniu chcialbym przyleciec do kanady. Szukam zakwaterowania i kogos kto by wyszedl po mnie na lotnisko poniewaz lece pierwszy raz i chcialbym przejsc odprawe . Prosze o odpowiedz. Dziekuje z gory za iformacje Pozdrawiam.

Kanada przyjmie uchodźców, ale.... :)

www.pudelek.pl/artykul/86256/kanada_przyjmie_samotnych_uchodzcow_jezeli_beda_homoseksualistami Dużo tu ostatnio o uchodźcach, więc co myślicie o takim

Bardzo postepowa decyzja Kanady

mi wytlumaczyc czemu Kanada jest ksenofobiczna, homofobiczna i rasistowsko sexualnie ze nie chce nikogo oprocz spedalowanych?

Wysylka z Polski do Kanady

Czy ktos z forumowiczow ma jakas sprawdzona firme spedycjna/kuriera, ktora zajmuje sie w rozsadnej cenie wysylka towarow z Polski do Zachodniej Kanady? Mowimy tu o przesylkach o wadze 5-15 kg.Najlepiej poczta lotnicza. Standardowe rozmiary, zadnych udziwnien. Z Poczta Polska roznie bywa. Przy

Re: Wybory w Kanadzie

Zachodnia Kanada tez na Liberalow glosowala. Ludzie mieli juz dosyc tego dupka zdrajce Harpera. Siedzial 2 kadencje obslizgly kretacz....

Kiedy tarcza w Kanadzie (Nunavut) ?

to raczej trampolina dla Hindusow co wylacznie panstwowa robota sa zainteresowani niz bufor Ministrem Obrony Kanady jest Hindus (Sikh -niby zolnierz??),pewnie sporo "turbaniastych" w wojsku kanadyjskim sie opier...la Nie wsiadzie toto do czolgu bo turban pobrudzi,o samolocie wojskowym czy

Re: Kiedy tarcza w Kanadzie (Nunavut) ?

Wyglada na to ze ten mlody Trudoe czy jak mu tam to kawalek dobrego palanta. Ta Kanada to sie robi dobrze pojebany krai.......

Edmonton Kanada, szukam Polaków mieszkających tam

Witam, Szukam Polaków mieszkających w Edmonton ( Kanada), podoba mi się ten kraj bardzo, chciałbym wyjechać z dziewczyną, lecz nie znam bardzo dobrze języka, nikogo tam nie znam, pracę też jakąś bym chciał mieć, ale z załatwieniem przez internet i wizę to ciężko. Czekam na kontakt z kimś z

Edmonton Kanada, szukam Polaków z okolicy

Witam, Szukam Polaków mieszkających w Edmonton ( Kanada), podoba mi się ten kraj bardzo, chciałbym wyjechać z dziewczyną, lecz nie znam bardzo dobrze języka, nikogo tam nie znam, pracę też jakąś bym chciał mieć, ale z załatwieniem przez internet i wizę to ciężko. Czekam na kontakt z kimś z

Kanada, to fajny kraj!

No i młody lewak, zwolennik gender i wszelkich “osiągnięć” globalnych postępowców właśnie wygrał tam wybory. Z Kanady do pisowskiego katotalibanu jest ponad 6.000 km w lini prostej, więc ateistycznych uchodźców Macierewicz w skórzanym płaszczu tam nie dopadnie. Ponieważ w Kanadzie

Re: Polska pielęgniarka w Kanadzie?

Odświeżam wątek ! Czy są tu jakieś pielęgniarki, które zrobiły bridging programs for internationally qualified nurses w Kanadzie ? Zbieram informacje na ten temat i będę wdzięczna za pomoc :) Dodam, że informacje na stronach różnych colleges już dawno przejrzałam, jednak chciałabym zgłębić tą

Co tam panie u banderowcow w Kanadzie?

Musze przyznac ze troche im zazdroszcze... marucha.wordpress.com/2016/01/04/konflikt-na-ukrainie-a-diaspora-ukrainska-w-kanadzie/ -- "Tolerancja i apatia to

Re: Kanada dyskryminuje osoby zooseksualne.

A jaki dowod Kanada ma na to co piszesz? Jakby tak bylo to mielibysmy takie czasy ze moze minuta w calum swiecie by byla bez terroryzmu. To jest klasyfikowanie ludzi wedlug czyjejs chorej wyobrazni, osobnika ktory sie dorwal do decydowania o innyuch. Do tego jeszcze dochodzi religia gdzie juz

Re: Polacy z UK do Kanady

ja przenioslam sie z UK do Kanady wlasnie i to z wielu powodow, znajomosc angielskiego jak najbardziej mi pomogla i jak juz raz przezyje sie emigracje to drugi raz latwiej, poznalam wiele ludzi w Uk ktorzy przenosili sie do Kanady, i wciaz poznaje , duzo jednak wyjezdza do dalszych prowibcji bo tam

Re: Kanada przyjmie uchodźców, ale.... :)

Szkoda, bo ja bym chętnie uszła do Kanady -- http://2.bp.blogspot.com/-uznAu7jDqXc/UTlAAG8ZYgI/AAAAAAAAO8E/iK4aGVpqEKQ/s1600/Zebrinha+animada.gif

Mieszkający w Kanadzie wniosek o pińcetdo Konsula?

Wniosek o 500 zł na dziecko będzie trzeba składać co roku w miejscu zamieszkania. Pieniądze ma wypłacać urząd miasta, gminy, ośrodek pomocy społecznej lub centrum do realizacji świadczeń socjalnych. Mieszkający w Kanadzie wniosek do Konsulatu? -- Ubolewam, że jest on absolwentem naszego

Re: Kanada, to fajny kraj!

maria421 napisała: > Nie wiem co lepsze, lewak-genderowiec w Kanadzie czy zwariowana Matka Teresa od > Uchodzcow w Niemczech. :-))))))))))))))))

Re: Kanada, to fajny kraj!

Jest postęp. Przed wojną tacy jak Ty wysyłali tych, którzy im nie pasowali na Madagaskar, Ty zaś łaskawco tylko do Kanady.

Re: Wybory w Kanadzie

razy probowal 'styudiowac' - niezle resume jak dla przywodcy krau G8. Ludzi po prostu pojebalo w tej wschodniej Kanadzie.

Re: Kanada przyjmie uchodźców, ale.... :)

asmarabis napisała: > A, cos widzialam ze podobno udzielili tez azylu slawnemu ojcu plynacemu do Europy po zeby. A tak sie zarzekal, ze chcial mieszkac w Syrii. Czytałam dzisiaj, że "sławny ojciec" przyjechał do Kanady z żoną i pięciorgiem dzieci. Jedna żona i dwoje dzieci mu się utopiły

Re: Polacy z UK do Kanady

a nie przeszkadza ci zimna pogoda, sniegi etc? polska ma klimat zbyt extremalny dla mnie, wiec jak ja pomysle chociazby o wyjezdzie do polski latem (za goraco) czy zima (snieg i za zimno ale glownie snieg albo pacia) to mi skora cierpnie na sama mysl - a w kanadzie zdajesie tak samo? mariolka32

Kanada - telefon komórkowy

Pytanie raczej do tych, którzy jeżdzą do Kanady a nie tam mieszkają. Przypadkiem się dowiedziałam, że europejskie komórki mogą tam nie działać (chyba chodzi o częstotliwość GSM 900/1800) Prawda/Nieprawda?

Re: Obywatel drugiej kategorii - Kanada

I jeszcze to, że taksówkarz powoływał się na USA gdzie jest...wspaniale, nie tak okropnie jak w Kanadzie . Nawet nie komentowałam.

Re: Kanada, to fajny kraj!

jurasberlinczyk49 napisał: zez kilka pierwszych lat w Niemczech cholernie z żoną żałowaliśmy, że nie wye > migrowaliśmy właśnie do Kanady. W 1981 roku można to było zrobić nawet już z Ni > emiec, powołując się na stan wojenny. Nie było nam dane. Teraz widzimy, ze wido > cznie

Re: Telefony, gniazdka - Kanada

W kwestii telefonów i gniazdek oraz wtyczek do nich Kanada niczym się nie różni od USA. Czyli wtyczki A i B, jak napisałaś, a telefony w standardzie 900 i 1800 nie będą działać. Musi być 1900 lub 450. -- Jorn van der Ar --------------------------- PiS = PZPR z kaczorem zamiast wrony

Telefony, gniazdka - Kanada

W internecie są sprzeczne informacje, więc będę wdzięczna za informacje: Biorę ze sobą komórkę (stara Nokia, GSM 900) i tablet (pobyt tylko kilka dni). W necie widziałam informację o dwóch typach wtyczek w Kanadzie (typ A i B w tekscie)

Re: Polacy z UK do Kanady

. Kanada to olbrzymi kraj i ma zroznicowany klimat. Poczytaj to zobaczysz, jak sie roznia prowincje. Napewno znalazl bys cos co by ci odpowiadalo. Ja osobiscie lubie sezony - Lato gorace i zime ze sniegiem. A jak wolisz angielska pogode to tez ja mamy w Kanadzie - Prowincja New Foundland albo BC, tyle

Re: Polacy z UK do Kanady

no tak to ma sens, bo ja znowu pogode w uk wole - znaczy z poludnia anglii czyli mild i nie za ekstremalnie. nie wiem gdzie niby bym w kanadzie miala podobna, pewnie nigdzie. magdal-ena78 napisała: > Zalezy co kto lubi, pogoda w UK jest dla mnie jednym z wiekszych minusow. Ja lu > bie

Re: Polacy z UK do Kanady

Zalezy co kto lubi, pogoda w UK jest dla mnie jednym z wiekszych minusow. Ja lubie zime i snieg a 12 st w zimie do dla mnie porazka. Kanada pogodowo jest bardziej zblizona do Polski tzn ma gorace lata i zimne zimy miedzy innymi dlatego o niej myslelismy jakis czas temu.

Kanada

To co napisalem dotyczy Old Age Security pension w Kanadzie, i jest prawda. Zeby sie kwalifikowac, nie trzeba przacowac w Kanadzie, tylko tam mieszkac. Max jest, chyba, ze $600/miesiac. W USA tego nie ma. Oprocz tego jest jeszcze drugi, rownolegly system, Canada Pension Plan. Jak sie pracuje to

Polacy z UK do Kanady

odnosze takie wrazenie, ze w przeciagu ostanich kilku lat dosc sporo polakow mieszkajacych w uk czy irlandii wyemigrowalo do kanady. Ciekawe czy ten trend sie utrzyma I co dokladnie spowodowalo taka a nie inna decyzje.

Re: Kanada

http://www.cbc.ca/news/canada/saskatchewan/la-loche-community-school-lock-down-jan22-1.3416143 Dalsze szczegóły... A ichny premier we Szwajcarii... -- Wielki Inuk ma Wielką Misję do spełnienia: Kwintesencją tej Świętej Misji jest sprostowanie pewnych patologii, które od lat narastały na Polski

Re: Kanada

http://www.independent.co.uk/news/world/americas/canadian-school-on-lock-down-amid-reports-of-active-shooter-situation-a6828551.html a lot of people are in shock. -- Wielki Inuk ma Wielką Misję do spełnienia: Kwintesencją tej Świętej Misji jest sprostowanie pewnych patologii, które od lat naras

Re: Obywatel drugiej kategorii - Kanada

p.s. julita- mnie też Kanada (mimo, że nie przepadam za nią) kojarzyła się raczej dobrze (raczej, bo nie ma państw idealnych) , jeżeli chodzi o politykę imigracyjną - dlatego byłam zaskoczona.

Re: Kanada, to fajny kraj!

jureek napisał: > Jest postęp. Przed wojną tacy jak Ty wysyłali tych, którzy im nie pasowali na M > adagaskar, Ty zaś łaskawco tylko do Kanady. CDZIE, rozszczepiaczu włosa na czworo, jest napisane, że kogoś tam "wysyłam"? To już nawet o jakimś kraju napisać nie wolno, że staje się oazą

Re: Polacy z UK do Kanady

Zdarza się, ale żadko. Natomiast z PL Kanadę "wybrało" ok. 2% (po 30% przypada na UK I Niemcy).

Re: Polacy z UK do Kanady

Mam na mysli tylko emigracje do kanady. Z moich spostrzerzen wynika ze ponad polowa nowych polskich emigrantow (z 2% ktore referuje pikorpikor), ktorzy przyjechali do kanady w ostatnich latach mieszkala wczesniej w uk lub irlandii.

Re: Polacy z UK do Kanady

Mysle ze jest to trudne przdsiewziecie. Ja mieszkam w UK i jakis czas temu z mezem zaczelismy badac temat. Jesli interesuje cie praca w zawodzie z UK to nie jest to latwe. Wiekszosc agencji zajmuja sie jednak emigracja do Australii i Nowej Zelandii, Kanada nie jest az tak popularna. Moze dla

Re: Dlaczego idioto mieszkasz w Kanadzie?

He,he. Teraz z nowym Prime Minister Kanada bedzie przyjacielem Rosji I wolnego swiata a ty z NKWD jedz do USA......

Kanada pokazała USA środkowy palec?

Lider Liberalnej partii Kanady Justin Trudeau, zwycięzca w wyborach parlamentarnych z 19 października, oświadczył, że jego kraj zrezygnuje z programu F-35. Decyzja Trudeau, który poinformował również Stany Zjednoczone, że kanadyjskie siły powietrzne kończą udział w międzynarodowej operacji w

Powroty Polakow z Kanady do Polski

Jesli wystepujesz o GIS w Kanadzie.Musisz zglosic otrzymywana w Polsce emeryture.Tak samo jesli posiadasz konto bankowe w Polsce musisz tez to zglosic.Jesli masz wlasne mieszkanie dom czy dzialke budowlana musisz to zglosic.Jesli nie zglaszasz to jestes oszustem i zlodziejem w Kanadzie

Re: Wybory w Kanadzie - jakie to ma...

...znaczenie? Kanada to taki największy stan USA położony między Alaską i Montaną - Minnesotą - Wielkimi Jeziorami. Wybory w kanadzie mają mniej więcej takie samo znaczenie, jak wybory na Białorusi czy Ukrainie, kiedy wchodziły w skład ZSRR. Ale należały także do ONZ od samego początku istnienia

Re: Polacy z UK do Kanady

Biorac pod uwage miliony Polakow ktore wyjechaly z Polski do UK i innych krajow EU, emigracja do Kanady jest raczej sladowa.

"Jeśli wygra PiS, wyjadę do Kanady!"

Kopacz-Petranyuk w udzielonym wywiadzie stwierdziła, że jeśli wybory wygra Prawo i Sprawiedliwość, natychmiast przeprowadzi się do Kanady. Ma tam rodzinę, a tutaj "boi się rządów PiS, Kaczyńskiego i Macierewicza":

Re: Polacy z UK do Kanady

tez sie zastanawialam nad tym czy ludzie do kanady jada z uk - biorac pod uwage wypowiedzi czeste na temat wymagan co do roznych lokalnych kanadyjskich certyfikatow i uprawnien i lokalnego doswiadczenia jak ktos juz to przeszedl w mniejszym stopniu w uk - to nie wiem czy bedzie taki chetny zeby

jak otworzyć konto, będąc tu w Kanadzie?

doomsday napisał: Czy może lepiej przelać to do banku w Polsce na konto? Tylko jak je otworzyć , będąc tu w Kanadzie , bez jazdy do Polski? ===================================== A więc wchodzisz na GOOGLE. Wklepujesz: »Banki w Polsce« Pojawia się lista Banków działających w

Kanada pokazała USA środkowy palec? Tylko paluszek

Nie środkowy palec, a co najwyżej mały paluszek, ten najmniejszy. Kanada jest nieformalną częścią USA i to się nie zmieni. Trudeau tym gadaniem wypełnia kilka zadań: - sugeruje, że Kanada może mieć własne zdanie, no i faktycznie trochę może mieć, tak jak miała Rumunia w ramach Układu W

Kanada też nażelowanych młodzieńców nie przyjmie:(

A to peszek, nikt biedaków nie chce. http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,19236145,25-tys-uchodzcow-trafi-do-kanady-ale-samotnych-mezczyzn-nie.html#Czolka3Img Zielone światło dla kobiet, dzieci i rodzin. I zakaz wjazdu dla samotnych mężczyzn - tak wyglądają zręby kanadyjskiego planu

Re: Polacy z UK do Kanady

Dlaczego tu jadą musiałby się wypowiedzieć ktoś, kto do Kanady stamtąd przyjechał. Słyszałem, że Kanada się w UK I Irlandii promuje jako kraj, gdzie warto imigrować. Co do ilości to nie zauważyłem aby jakoś specjalnie większość przyjezdnych Polaków mieszkała wcześniej w Wilkiej Brytaniii czy

Re: remier Kanady Justin Trudeau to waleczny wodz

no , kazdy widzi, jak ... obamek obszczal piorytetowy projekt tego wodza ... rure z Kanady do USA. Kanada nie chce wiecej bombardowac celow w Syrii ... celow wytyczonach przez USA ... Kanada kraj jakos bardziej sympatyczny (spolecznie , politycznie) od USA , moge mowic o sobie , co czynie .

Re: Obywatel drugiej kategorii - Kanada

p.s. I tak jak było napisane w jednej z interpretacji -obywatelstwo możesz stracić jeżeli przy ubieganiu się o nie skłamałeś. I np jeżeli na pytanie czy zamierzasz mieszkac w Kanadzie odpowiedziałeś TAK, a potem wyjeżdżasz na kilka lat (studia, kontrakt) to urzędnik może uznac, że kłamałeś w

Re: Obywatel drugiej kategorii - Kanada

np z powodu dłuższej nieobecności w kraju (np studia), bycia karanym sądownie w jakimkolwiek państwie, bez względu na naturę wykroczenia czy system prawny w danym kraju. Czyli np jeżeli w panstwie X jest zakazane posiadanie książki Y , a Ty zostałaś złapana na jej posiadaniu i ukarana, to Kanada

Re: Polaku w Kanadzie nie badz zlodziejem

Drzyjcie zlodzieje i oszusci.Niedlugo opublikuje liste nazwisk polskich oszustow w Kanadzie .Jest to ponad 120 nazwisk.Macie czas 2 tygodnie by wejsc na uczciwa droge.Po 1 listopada czeka was katastrofa.

Re: Obywatel drugiej kategorii - Kanada

, można odebrać: za zdradę, działalność terrorystyczną i wystąpienie zbrojne przeciwko Kanadzie. W przypadku skazania poza Kanadą można obywatelstwa NIE DAĆ - a to jest, tak jakby, inna rzecz. Może sie czegoś nie doczytałam - gdzie to jest?

mnie wyszła kanada

ale nie mogę emigrować bo mam kanadę w teksasie i do tego ciepło i słonecznie. -- felusiak to parchaty swołocz i żydowska gnida Autor: sorokin

Re: Powroty Polakow z Kanady do Polski

Ty durniu Polacy tu maja wypracowanepo 200, 250 dolarow emerytury i biora suplement nie zglaszajac polskiej emerytury co jest przestepstwem w Kanadzie bo dodatek przysluguje tylko biednym co nie maja zadnego majatku.Za zraportowanie takiego osobnika czy osobniczki RC wyplaca 15% od sciagnietej

wycieczka Alaska - Kanada Zachodnia

Małżeństwo w średnim wieku z Warszawy poszukuje dwóch osób na wycieczkę objazdową - Alaska - Kanada Zachodnia - 18 dni w terminie od 10 lipca 2015 - wycieczka zorganizowana. Koszt od jednej osoby około 25 tys. zł. Czekamy na szybkie zgłoszenia. Pozdrawiamy serdecznie.

Kanada oświadczyła kończy operację przeciw ISIS

Proszę mnie przeprosić za te obelgi. Jakim chamem trzeba byc by za każdym razem mnie niesłusznie obrażać. I jakiego trzeba mieć gigantycznego kaca , by nie zauważyć , że owszem program budowy F-35 w Kanadzie swoją drogą nie będzie realizowany ale przecież pisałem o wycofaniu się Kanady z

USA sa rownie sympatyczne jak Kanada

Podrozowalem co nieco zarowno po Kanadzie jak i po USA. W USA bylem w New Yorku, San Francisco, Albuquerque, Salt Lake City, Milwaukee, Savannah, Salt Lake City, San Antonio. Ludzie tam sa tak samo sympatyczni jak w Kanadzie. Nie boja sie nawiazac przyjaznej rozmowy z kims zupelnie nieznajomym, bo

wycieczka Alaska - Kanada Zachodnia

Małżeństwo w średnim wieku z Warszawy poszukuje dwóch osób na wycieczkę objazdową - Alaska - Kanada Zachodnia - 18 dni w terminie od 10 lipca 2015 - wycieczka zorganizowana. Koszt od jednej osoby około 25 tys. zł. Czekamy na szybkie zgłoszenia. Pozdrawiamy serdecznie.

Miażdżące zwycięstwo PiS w USA i Kanadzie

Według danych opublikowanych przez Państwową Komisję Wyborczą, frekwencja wśród uprawnionych do głosowania Polaków przebywających za granicą, wyniosła ponad 87 proc. Tak jak w kraju, zdecydowane zwycięstwo odniósł PiS, który w swoich bastionach w USA i Kanadzie zdobył około 70 proc. głosów. Czytaj

Re: jak otworzyć konto, będąc tu w Kanadzie?

https://www.paypal.com/ca/home Następna możliwość: <----kliknij! Zakładasz w Kanadzie konto PayPal. Przelewasz na nie swój majątek. Po przyjeździe do Polski płacisz za pomocą komórki, taką bardziej nowoczesną, rozumie się. Po założeniu własnego konta w polskim banku przelewasz tam

Re: Obywatel drugiej kategorii - Kanada

julita165 napisała: "Nie wierzę, że w kanadzie obowiązuje prawo pozwalające na odebranie obywatelstw > a osobie skazanej za jakąś pierdołę w innym kraju" julita, to nie jest kwestia wiary, tylko faktów: "Second-class citizens are at risk of losing their citizenship and their right to live

Re: Obywatel drugiej kategorii - Kanada

Nie wierzę, że w kanadzie obowiązuje prawo pozwalające na odebranie obywatelstwa osobie skazanej za jakąś pierdołę w innym kraju. Myślę, że musi tu chodzić o jakieś poważniejsze kwestie. Może ma to być rozwiązaniem np. takich przypadków jak dość głośne przynajmniej w Europie przypadki obywateli

Gdzie katastrofa lupkowa w Kanadzie ?

Katastrofa ekonomiczna w calej Kanadzie....... www.resilience.org/stories/2015-08-04/perfect

Re: USA sa rownie sympatyczne jak Kanada

de_oakville napisał: > Podrozowalem co nieco zarowno po Kanadzie jak i po USA. W USA bylem w New Yorku > , San Francisco, Albuquerque, Salt Lake City, Milwaukee, Savannah, Salt Lake Ci > ty, San Antonio. Ludzie tam sa tak samo sympatyczni jak w Kanadzie. Nie boja si > e nawiazac

Biuro-wizy do Kanady

Witajcie! Czy jest w Rzeszowie jakas agencja, biuro, które trudni się wizami do Kanady?? Będę wdzieczna za odp.!

Re: Kanada pokazała USA środkowy palec?

Kanada ma swoje wlasne zdanie, ale nie jest ani tak glupia ani tak bezczelna, zeby pokazywac swoim sasiadom z poludnia "srodkowe palce". W koncu jedziemy na tym samym wozku, co oni. Juz przed laty, znany kanadyjski piosenkarz z Quebecu, Robert Charlebois, skomponowal piosenke pt. "Vivre en ce pays

Re: warto odwiedzic real estate w Kanadzie

5magna napisał(a): > Tak jak Europa bedzie islamska tak Kanada > bedzie chinska... bedac kilka lat temu w Toronto wydawalo sie,ze hinduska....? chinczycy jedynie kupuja i zostawiaja domy/mieszkania puste...przyjezdzaja,kupuja i wracaja?

Re: warto odwiedzic real estate w Kanadzie

Tak tylko ze nazwa juz jest Hongcouver. Duzo inwestuje tez mafia. Ale to wladzom nie przeszkadza. Pieniadz nie smierdzi nawet na powitanie zrobia Chinczykowi loda (aby przyjechal z pieniedzmi). Tak jak Europa bedzie islamska tak Kanada bedzie chinska...

Re: Kanada pokazała USA środkowy palec? Tylko pal

czuk1 napisał: > I nowy rząd Kanady słusznie wycofał, z nalotów na ISIS , symboliczny udział kanadyjskich F-35. Kanada nie posiada samolotów F-35.Ona wycofuje się z programu budowy tych myśliwców. Miej trochę szacunku dla siebie i nie kompromituj się każdym wpisem na forum.

Re: Kanada pokazała USA środkowy palec? Tylko pal

A w ogóle koalicja państw z USA na czele jest marginalizowana, udział w niej staje się niebezpieczny dla wysłanych tam pilotów , efekty nalotów małe , splendor dla Kanady żaden. I nowy rząd Kanady słusznie wycofał, z nalotów na ISIS , symboliczny udział kanadyjskich F-35. Propagandowy jest

Re: Kanada pokazała USA środkowy palec? Tylko pal

Dałem opinię o aktualnym, symbolicznym udziale Kanady w tych nalotach i wycofaniu się z nalotów . I nic się nie pomyliłem. To jest podstawowa informacja , wzięta z wpisu banderom,nie . A nieważne jest przecież dla całej (aktualnej sprawy i wpisu mojego) ten (pomyłkowy) fragment mojej informacji

Oooo, MSZ Kanady Stephane Dion zapowiada

Nowy MSZ Kanady Stephane Dion zapowiada rozbudowę stosunków z Bliskim Wschodem a tym zakończenie szczególnych stosunków z Izraelem, cytat: Laut dem neuen kanadischen Außenminister Stephane Dion ist die Zeit der besonderen Beziehungen zu Israel zu Ende gegangen.

Re: Kanada

swiatlo napisał: Teoria druga: nie ważne jak jest, ale ważne jest jak się czujemy. A ponieważ czujemy się świetnie więc też JEST świetnie. a bedzie naprawde swietnie w zwiazku z (planowanym) zalegalizowaniem maryski :D bedziemy sie czuc na luzie i swieeeetnieee, kochac nasz nowy rzad, wszelkie pr

Re: Kanada roszerza sankcję ruskim

www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/kanada-nalozyla-nowe-sankcje-na-rosje-w-tym-na-nocnych-wilkow,555908.html -- Słowo o wyprawie

Kanada zrezygnuje z zakupu F-35

Premier Kanady twierdzi,ze szkoda pieniedzy na niedopracowani i piekielnie drogi samolot. Obecny koszt to ok US$ 100 mln /za sztuke ,goly...bez radaru wszelkich czujnikow i uzbrojenia. Rowniez Australia i jej nowy Premier zastanawiaja sie nad zmiejszeniem zamowienia. Bedacy na uzbrojeniu Super Hornet

Re: "Jeśli wygra PiS, wyjadę do Kanady!"

klara_izydor napisała: > Jarka kupują tylko w Chichago. w Kanadzie tez :-/ Ludzie normalnie poguuupieli juz.. a jak sie pytam o kandydatow w Kanadzie (bo tez wybory) to machaja reka /bez slow/bo ich to nie interesuje,ale innym beda wybierac ...:-/ -- http://forum.gazeta.pl/forum/f,11207

Re: Emigracja do Kanady

zycze 100 lat w formie! Edward Lewandowski Oakwille Ontario Kanada ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Pierwszy dzien w KANADZIE Samolot osiadl na ziemi tak lagodnie ze nie dalo sie wyczuc momentu kiedy to nastapilo. Lecialem z Aten, przez Amsterdam do Toronto. Po 13h. lotu jestem w Kanadzie, w

Kanada

1.PKB per capita=$ 52 390,076 2.Bilans pieniężny=$ 907,640 3.Wartość kreatywna=$ 10 437,825 Wartość osobowa państwa=$ 63 736,225

Emigracja do Kanady

, zmobilizowal mnie do dzialania. 27 listopada 87' pojechalem na wycieczke do Grecji. Zony z dzieciakmi zostala w domu, nie chcialem narazac ich na stres. Po 7 miesiacach plywania w metnych wodach wykonalem skok przez Atlantyk i osiadlem tam gdzie planowalem, czyli w Kanadzie. Wowczas tysiace bylo takich jak

Re: remier Kanady Justin Trudeau to waleczny wodz

Po tym jak Kanada wycofała się z projektu F-35 Obama postanowił ukarać Kanadę. -- _______________________________________________________________

Re: A Kanada gdzie?

Nie krepuj sie jeszcze lepiej Kanada bedzie wygladac jak porownasz ja z Albania. Bo jesli wezmiesz kraje z tej samej ligi, okazuje sie ze jesli chodzi o czas pracy, swiadczenia socjalne (praktycznie nie istniejace) i inne tego typu wydatki, Kanada jest daleko za najbogatszymi krajami swiata.

wycieczka objazdowa Alaska - Kanada Zachodnia

Małżeństwo w średnim wieku z Warszawy poszukuje dwóch osób na wycieczkę objazdową - Alaska - Kanada Zachodnia - 18 dni w terminie od 10 lipca 2015 - wycieczka zorganizowana. Koszt od jednej osoby około 25 tys. zł. Czekamy na szybkie zgłoszenia. Pozdrawiamy serdecznie.

Re: "Jeśli wygra PiS, wyjadę do Kanady!"

sibeliuss napisał: > A co do zięcia kopaczowej to on jest Kanadyjczykiem chyba w pierwszym pokoleniu > . Urodzil sie na UKrainie,pozniej wyjechal do Kanady. -- http://forum.gazeta.pl/forum/f,11207,S_lon_Odrzuconych_O_.html

Re: Kanada znow wysoko

Jeśli ktoś jest zainteresowany emigracją biznesową do Kanady polecam ten serwis: hxcanada.pl/

Re: wiza turystyczna do Kanady-watpliwosci

Kiedy pierwszy raz odwiedzałam swoją przyjaciółkę w Kanadzie, miałam przy sobie adres kanadyjski, zaproszenie napisane przez przyjaciółkę, zaświadczenie z pracy. Mimo tego, że miła urzędniczka w okienku "promesowym" nie zażądała ode mnie żadnego zaświadczenia, czułam się pewniej. Pytanie było o to

Kanada postawila Rosje na kolana, smieciarze:-)

pijatyka napisała: >kanada-nalozyla-nowe-sankcje-na-rosje-w-tym-na-nocnych-wilkow Nocny Wilki sie pochlastaja z powodu braku syropu klonowego:-)

Kanada - raj utracony

http://www.thespec.com/news-story/6217347-canadian-dollar-s-worst-rout-ever-raises-petro-state-worries/ TORONTO A decade ago, Canada set out to become an energy superpower. Now, it enters 2016 riding down one of the world's most battered petro-currencies.

kanada

Kanada

Kanada: Kanada to kraj, który znajduje się w Ameryce Północnej. Leży u wybrzeży 3 Oceanów - Spokojnego, Arktycznego i Atlantyckiego. Pod względem terytorium, to jeden z największych krajów na świecie - ustępuje miejsca tylko Rosji.

Kanada pogoda: Pogoda panująca w Kanadzie różni się w zależności od regionu. Średnia temperatura powietrza na północy Kanady w lipcu temperatura sięga -5°C, na południu zaś dochodzi do 21°C.

Kanada stolica: Stolicą Kanady jest Ottawa. Stolica Kanady ma atmosferę niewielkiego miasteczka. Jest podzielona przez Rideau Canal na Wyższe i Niższe Miasto (Upper Town, Lower Town).

Kanada wizy: Z dniem 1 marca 2008 r. Kanada zniosła obowiązek wizowy dla obywateli Rzeczypospolitej Polskiej. Od 1 stycznia 2009 roku bezwizowy wjazd możliwy jest jedynie dla posiadaczy paszportów biometrycznych tj. wydawanych w Polsce od 28 sierpnia 2006 r. Od osób legitymujących się paszportami bez cech biometrycznych nadal wymagane jest posiadanie wizy.

Kanada miasta: Ottawa, Calgary, Edmonton, Halifax, Hamilton, Kamloops, London, Montreal, North Bay, Quebec, Regina, Saskatoon, Thunder Bay, Toronto, Vancouver, Victoria, Windsor, Winnipeg Yellowknife