Wszystko o:

niebieska mila

Re: Niebieska mila - rejsy

A czy ktoś może powiedzieć o innych, podobnych organizacjach turystycznych oferujących podobne usługi?

Re: Niebieska mila - rejsy

Witam, w Polsce jest kilka biur podróży sprzedających rejsy wycieczkowe. Mam wrażenie, że rynek jest podzielony; we wrześniu 2014 byłam z rodzinką na rejsie wykupionym w rejsclub.pl - był to nasz pierwszy rejs - dziewczyna, z którą korespondowałam przygotowała nam fajną ofertę, opowiedziała mi o zak

Re: Niebieska mila - rejsy

kupiłam w Niebieskiej Mili rejs MSC Opera na 22.04.2013. Tak, wiec opowiem po rejsie. Jak na razie to jestem zadowolona z obsługi przez pracownicę Niebieskiej Mili. Jedno zastrzeżenie tylko. Dzwoniłam do nich z pytaniem do którego portu wpływamy w Palmie (Majorka), bo są tam przynajmniej 2. Jeden w

Re: Niebieska mila - rejsy

Z przyjemnością. A wiec Niebieska Mila tylko i jedynie pośredniczy w sprzedaży rejsu. Może też pośredniczyć przy załatwianiu transferu z lotniska do portu wypłynięcia. W naszym przypadku (lot do Mediolanu - Malpensa - przejazd autobusem do Milano Centrale i przejazd do Genui pociągiem kosztował nas

Re: Niebieska mila - rejsy

Mam dwa pytania.Jaka była pogoda w czasie rejsu i czy z niewielką znajomością języka poradzimy sobie na statku. Wycieczki będę organizowała we własnym zakresie.

Re: Niebieska mila - rejsy

Do atlastours ,a dlaczego nie ma w Waszej ofercie rejsów od Wenecji do Stambułu w kwietniu a w szczególności w od 26 .04 np z Polskim przewodnikiem .Czyżby brak chętnych. W Ale Rejsy taka wycieczka kosztuje 479 E plus 120 E opłaty.Wiem że z dojazdem i Polskim przewodnikiem powinno być drożej?.Pozdra

Re: Niebieska mila - rejsy

Nie mają programu od Wenecji do Stambułu bo mają program Skarby Starożytności..na Coście.Program bardzo podobny i w cenie 499 eur już z przejazdem.Przypuszczam,że to jest kwestia ceny a dwa tak podobne programy nie miały by racji bytu.Nie ma Istambułu są w zamian Ateny a reszta to samo.Jest tez na s

Re: Niebieska mila - rejsy

witam, Czy warto na statku MSC Fantasia wykupic opcje all inclusive? Czy w tym przypadku jest nielimitowany dostep we wszystkich barach 24 h?

Re: Niebieska mila - rejsy

chcemy popłynąć ze wrześniu w dwie pary, przeczytałem na stronie że grupy mają upusty (rozpatrują indywidualnie), może ktoś będzie jeszcze chętny?

Re: Niebieska mila - rejsy

Wielkie dzięki za odpowiedz. A są na statku jakieś sklepy wolnocłowe z alkoholami? zastanawiamy się nad pakietem czy brać czy nie.

Re: Niebieska mila - rejsy

Podczas naszego rejsu nie było zakupów wolnocłowych. Nie widziałm tez sklepów z alkoholem na statku. Były różne butiki, kiermasze torebek, perfum itd. Wiadomo, że na statek nie wolno wnosić alkoholu w portach - kontrola. Ale my wzieliśmy coś nie coś z domu. Mieliśmy w walizce nadawanej w porcie (ni

Re: Niebieska mila - rejsy

roku i przerabia tyle klientów miesiecznie co Wy(niebieska mila) rocznie.Po ostatnie co juz pisalem wczesniej..Sa dwie powazne firmy specjalizujace sie w rejsach na polskim rynku Marco Polo i Atlas Tours...Szanujemy konkurencje jak widac ,a nie cos co nie wiadomo czym jest! Przepraszam za ton ale

Re: Niebieska mila - rejsy

pod pseudonimem tylko odpowiadam w imieniu firmy bo to uczciwe oczywiscie moim zdaniem..Zapewniam rowniez Pana ze zaden z pracowników firmy nie wypisuje pochwal na nasz temat na forach bo nie jest to w naszym mniemaniu konieczne..Ciesze się ze Niebieska Mila w koncu zaistniala na jakimkolwiek

Re: Niebieska mila - rejsy

markę i sprzedaż na Polskim rynku poprzez waszą firmę, a już po roku z tego zrezygnowało. Od waszej konkurencji dowiedziałem się, że jest kilka firm w Polsce, które mają bezpośrednią umowę na przedstawicielstwo z MSC. Są to między innymi Marco Polo z Warszawy, Niebieska Mila z Poznania, Safpol z

Re: kupujcie gdzie chcecie, ale......

Podałem ceny z podatkami. Przy porównaniach cen lepiej je podać w tej samej walucie. Niebieska mila 349 Euro Costa 269 Euro

Re: kupujcie gdzie chcecie, ale......

Na dzień dzisiejszy: Niebieska mila €349 Costa.com $299 tak dla ciekawości, -- "The world is a book, and those who do not travel read only one page"

Niebieska mila - rejsy

Podrózował ktoś z tym BP? Interesuje mnie rejs po Morzu Środziemnym (wrzesień lub październik). Dziękuję za opinie.

Re: Bukiet ślubny ile powinien kosztować ?

cena bukietu to jakieś 200 - 300zł. moja siostra w lipcu miała piękny niebieski bukiet z czarnuszki:) kwiaciarnie na mbooking.pl będą mile widziane:)

Re: Dojrzała szuka młodego

Witam.Mam 21 lat jestem dobrze zbudowanym blondynem o niebieskich oczach, studiuję na 2 roku zapewniam mila atmosferę jak i rozmowe na poziomie. Pozdrawiam

Re: Niebieska mila - rejsy

Są dwie firmy w Polsce które zajmuja sie profesjonalnie rejsami wycieczkowymi i posiadaja przedstawicielstwa na nasz kraj największych lini rejsowych na swiecie..PT Tours i Marco Polo..sprawdz oferte na stronach www.namorzu.pl

Re: Niebieska mila - rejsy

Byłam na rejsie po Porzu Śródziemnym statkiem MSC Fantasia, ale wykupiłam go w biurze Żar Tropików w Poznaniu. Możesz również sprawdzić stronę www.namorzu.pl

Re: Niebieska mila - rejsy

Przepraszam ,ze sie uniosłem ale tak poprostu sie nie robi i nie pisze...Jezeli to nie autoreklama tego biura i pisze to faktycznie klient to prosze zapytac w tej pana(ni) ulubionej firmie kto byl w 2008 roku najlepszym agentem MSC na rynku wschodnim? Moga nie wiedziec bo nawet nie zostali zapro

Re: Niebieska mila - rejsy

Póki co, to mam wrażenie, że oprócz ładnej strony www, to zawracają tylko głowę. Wybrałem 5 różnych rejsów z ich strony www, na żaden z nich nie było wolnych kabin (!?!). Robią sobie jaja z turystów !

Re: Niebieska mila - rejsy

Szanowny Panie jezeli jest Pan faktycznie klientem i to nie naszym tylko konkurencji to po co Pan wogóle raczył rozpisywac sie na nasz temat.To było wlasnie ciekawe dla mnie...Był Pan zadowolony to trzeba było o tym napisac i skonczyc temat a nie zajmowac sie firmą o ktorej nie ma Pan pojęcia...

Re: Niebieska mila - rejsy

Byłem z żoną i dzieckiem na rejsie zakupionym w Niebieskej Mili już 3 razy i nigdy nie było żadnych problemów. Miła i fachowa obsługa. Raz ich ceny były porównywalne z konkurencją, a 2 razy ich oferta była najtańsza na rynku - mieli dodatkową własną promocję 20 EURO rabatu na osobę na rejsy linii

Re: Niebieska mila - rejsy

Byłem z żoną i dzieckiem na rejsie zakupionym w Niebieskej Mili już 3 razy i nigdy nie było żadnych problemów. Miła i fachowa obsługa. Raz ich ceny były porównywalne z konkurencją, a 2 razy ich oferta była najtańsza na rynku - mieli dodatkową własną promocję 20 EURO rabatu na osobę na rejsy linii

Młody 20lat starszej na niezobowiązujące spotkania

Może powiem coś o sobie 20lat 183cm szczupła budowa ciała. Brunet o niebieskich oczach. Chętnie umowie się ze starszą dziewczyna/kobieta na mile spotkanie. Gwarantuje dyskrecję oraz higienę i tego samego oczekuje od ciebie :)

Re: Poznam mężczyznę na sex bez sponsoringu

Witam jestem fajny blondyn o niebieski oczach... opalony dobrze zbudowany zadbany...uwielbiam seks i wszystko co z nim jest zwiazane...oferuje siebie mile spędzony czas i niezapomniane orgazmy heh pozdrawiam i całuje tu i tam

Re: Rejs z "Niebieska mila"?

ooo fajne :) mi chłopak proponuje rejs w mikołajki tzn jakoś w ten weekend mikołajkowy i się zastanawiam :P lin do przetrwanie dostalam oczywiscie www.unityline.pl/oferta/oferta_dla_ciebie/wycieczki_do_skandynawii/noca_przez_baltyk_dzien_w_kopenhadze

Re: Rejs z "Niebieska mila"?

i co? byłeś? ciekawe czy Cię widziałam ;) wróciłam bardzo zadowolona, podobało mi się :) chyba jeszcze kiedyś popłynę, może na Bornholm, dowiedziałam się, że można tam wypożyczyć rower i objechać wyspę :)

Re: Rejs z "Niebieska mila"?

nie byłam, ale płynę w sobotę na ten sam rejs :) Polonia z Unity Line, tak? ze Świnoujścia do Ystad?

Re: Rejs z "Niebieska mila"?

Ja mam podobne pytanie, bo płynę ze znajomymi w rejs do Szwecji w maju. Płyniemy promem Polonia a rejs nazywa się "Z wizytą u sąsiadów",Czy ktoś był? Może coś zrecenzować? Bo już się doczekać nie mogę :D Bardzo proszę o jakieś wrażenia :)

Rejs z "Niebieska mila"?

Czy ktos byl na rejsie statkiem z ta firma? Planuje rejs wielkanocny po morzu srodziemnym, dzieci beda wtedy mialy 9 i niespelna 6 lat. Trasy wygladaja atrakcyjnie, chcialabym jednak wiedziec jak to wyglada w praktyce - czy kabiny sa wygodne, czy jest duzo zajec dla dzieci na statku, czy duzo c

Niebieski sweter Joachima Loewa kupiony za mili...

chyba kogos Bog opuscil.. -- Najlepsze kasyna online

Re: >> M A J O W E < pogaduszki <

hej Dorus, milo sie czyta Twe wpisy, tu ,mysle,ze juz po przymrozkach, ale u Ciebie??? moze sie zdazyc, kwiatki mozesz juz zakupic,i temat niebieskiego koloru popieram,ale pelasi niebieskich niema?? zycze wspanialego wyboru w kwiatkach..i udnaego dnia -- * http://forum.gazeta.pl/forum/f,11086

Re: "czeki na starość".

Ejże ... Marii - nie przesadzaj :D Zawsze byłaś mile widziana i z żalem stwierdzam, że mnie ignorujesz. Ja się nie zniechęcam i czekam.... występując i na *niebieskim* od czasu do czasu. -- Tak tu cicho...

Norwegia,czerwiec,55+kobieta

poszukuję koleżanki,na rejs z Kilonii,byłoby mi raźniej (z NiebieskąMilą) najlepiena rejs 9 do 12dni,początek lipca .Koszt łączny ok.2000Euro-zależnie od rejsu,jestem dolnoślązaczką (ok.Wrocławia).

Re: Bez czerwieni

nestea1 napisała: > ale pięknie! kocham niebieski. Ślyczne wszystko! Milo bardzo :)

Re: najlepsze kolory do domu/mieszkania

> przedpokoj - biały, szary, grafit, czarny > łazienka - biały, szary, niebieski. > kuchnia - - biały, szary, grafit, czarny > sypialnia - - biały, szary, grafit, czarny > salon - - biały, szary, grafit, czarny > > uzasadnienia szczegolnie mile widzianie >Kolory do

Re: Ucho igielne

mili.tarka napisał(a): . > Zatem ta przypowieść to nie przenośnia ale historyczny fakt. > Zdejmij bagaże, pozbądź się balastu ziemskiego a będzie ci łatwiej wejść do Kró > lestwa Niebieskiego. Po co chcesz uratowac Boga?

Re: Gdzie samotna matka pozna odpowiedniego facet

Witam mile Panie jestem samotnym tata z dwojka dzieci kobieta zostawila mnie dla innego piszcie na mòj numer z play 536499457 jestem rodzinny wierny tylko jednej kobiecie chce stworzyć prawdziwą rodzine mam 27lat wysportowany zadbany Brunet 188cm niebieskie oczy.

Odpowiedź

Dziś rano dostałam paczkę, a w niej to o czym po cichu marzyłam : http://bi.gazeta.pl/im/fotomon/ludzie/f640x640/73/79/16/019455b0a3.jpg Bronxi serdecznie dziękuję jestem mile zaskoczona i wzruszona :) Wygrały: Inga, Caro i Niebieska

Re: po IIwojnie świat. nie było anijednego dnia p

mila2712 napisała: iż ona w Królestwie Niebieskim zasiada :) Ona raczej stoi przed Obliczem. Od zasiadania są inni.

Re: Szukam kobiety Łódź - sponsoring

Witam jestem z pabianic mam 21 lat jestem zadbana sympatyczna mila dziewczyna o niebieskich oczach brunetka 168 cm 60 kg przyzna mi sie pomoc finansowa poniewaz mam synka malego nie ulozylo mi sie w zyciu chetnie cie poznam nie bedziesz zalowal uwielbiam sex moze z czasen sie zaprzyjaznimy

Re: "czeki na starość".

super.222 napisała: > Ejże ... Marii - nie przesadzaj :D > Zawsze byłaś mile widziana i z żalem stwierdzam, że > mnie ignorujesz. Ja się nie zniechęcam i czekam.... > występując i na *niebieskim* od czasu do czasu. Ty superka, to jesteś chyba najbardziej porąbana adminka. Czasem

Re: Morze Śródziemne 2015

Wybieram się za tydzień na rejs NCL po Morzu Śródziemnym. Wybrałem Niebieską Milę- jak na razie świetny kontakt - co w takich internetowych zamówieniach jest najważniejsze. Przy wyborze statku i rejsu ważne jest czytanie forów internetowych np www.cruisecritic.com Dzięki temu moglem sobie wybrać

Re: Wytlumaczcie mi, bo nie rozumiem...

, bo TAK MOWIA PRZEPISY. A to czy jej zycie mile i czy wziela pod uwage idiotow, niesprawne hamulce itp. to zupelnie INNA kwestia. Jej OSOBISTA sprawa, JEJ decyzja. Ale na pewno nie jest to kwestia prawna. -- "Lekarz czy naukowiec nie musi od razu publikacji wydawać, żeby być wiarygodny." by bian-ca

Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz.

Graun byloby milo, gdynys sie zjawila. Zaproponowalam 17:30 - Madison, wejscie od ul. Heweliusza i tam od razu na lewo jest cukiernio-piekarnia. Ja mam dlugie czarne wlosy, wloze biala kurtke + pomaranczowa torebke, barbarita38 krotkie, brazowe wlosy + niebieska torebka.

Re: pobita przez meza, prosze o pomoc

mila9222 napisał(a): > Witam.bardzo prosze o pomoc...dwie godz temu pijany maz mnie pobil mam zadrapan > ie, spuchniete i narazie czerwona plame pod okiem, sine odbicia palcow na reka > ch tzn ramionach .. Nie mam juz sil ; ( niebieska linia, dzwon.. to pierwszy raz?

Nietuzinkowy mężczyzna dla dojrzałej pary cuckold

Ogłoszenie kieruję do, obawiam się, dość wąskiej grupy osób. Kogo więc szukam? Dojrzałej pary (najlepiej małżeństwa), starszej ode mnie przynajmniej o 10 lat, bardzo duża różnica wieku mile widziana. Ludzi, którzy wiedzą czym jest cuckold i chcą realizować swoje fantazje. Od tych najprostszych

Re:Wybacz Mila Pani, buty na niebieskich kopytach?

1. Zgłaszm Marchewkę z natką złowioną w Wiśle, w okolicach Rakowa na niebieskie kopyto 7 cm. Jej "uderzenie" poczułem, jak klasykę. Mocne szarpnięcie. Co dziwne uderzyła w nurcie. A wiadomo, marchewki lubią spokojniejsze miejsca. W kat.2 dwa okonie (jednocześnie) na błyskę obrotową. Obydwa

Re: Do osob, ktore planuja naturalizacje

No i jak tam pogawedka sie udala, zurekgirl? Bylo milo? :) Ja zaliczylem dzisiaj egzamin LITUK. Tadaaa! :) Pan nie chcial powiedziec na ile pytan udzielilem prawilowej odpowiedzi. Bylo tylko "Congratulations, you have passed", ale po sprawdzeniu odpowiedzi w domu stwierdzam, ze zdalem z wynikiem

Re: Ukraińcy też zabijają cywilów

tadeusz_ski.51 napisał: > dzisiaj 10:07 > Leszek Miller: Ukraińcy też zabijają cywilów > > - Putin za­bi­ja cy­wi­lów, ale woj­ska ukra­iń­skie za­bi­ja­ją in­nych cy­wi­ > lów. To nie jest tak, że na Ukra­inie giną tylko jedni cy­wi­le - po­wie­dział > Le­szek Mil

Re: Szukam dyskretnej Przyjaciółki...

Dzien dobry.... Z tej strony,mila ,sympatyczna wiecznie usmiechnieta 27letnia mezatka.Zmeczona codziennoscia zycia i rutyna szukam odskoczni ,flirtu przyjazni na poczatek

Re: Młoda kobieta szuka sponsora. Kraków i Wadowi

w ustalone miejsce. Szukam kogos z kim mógłbym sie spotykac w wiadomym celu,na zasadzie przyjazni,dyskrecji, zaufania. Jesli anons jest nadal aktualny i jestes zainteresowana prosze o odp. Konkrety ustalimy mailowo badz tel. Moj tel: 733953450 Mile widzane foto. Pozdrawiam

Re: Bumbleride Indie a BJCM GT

Przejrzałam w necie chyba większość fotek BI w kolorze aquamarine i na żadnej nie jest uchwycony jego rzeczywisty odcień. Wszędzie wychodzi niebieski, a on w realu jest zupełnie inny. Jak rozpakowałam paczkę byłam bardzo mile zaskoczona. Niestety śpiworek niby też trukus, ale zupełnie inny :/

Kupię rolki dla Dz. roz. 30-33

Witam, Kupię rolki regulowane dla córki w dobrej cenie, w rozmiarze 30-33 Najchętniej w kolorze różowym, ale niebieskie tez mile widziane.. Odpowiem tylko na interesujące mnie oferty.

Re: Strój na popisy i koncerty

Zapomniałam napisać, że u chłopca niekoniecznie musi to być biała koszula. Inne kolory - jak niebieska lub łososiowa pewnie też będą mile widziane. -- Muzyka jest wszędzie, czy ją słyszysz? youtu.be/pkJWGvdIQbA

Re: Wątek dla nowych forumków

Witam. Jestem raczej wysoki, oczy szaro-niebieskie, lat jak w nicku. Pozdrawiam Wszystkich i mile spędzonego czasu życzę

Re: plus skarpety i sandaly :-{) nt

mila2712 napisała: > biale skarpetki tez odpadają !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Czarne marteny, lub podobne, niebieskie dżiny i białe skarpetki właśnie. Wersja bez szelków, jednakowoż.

Re: kto sie najlepiej urzadzil

bea-mil napisał(a): > No właśnie, co się stało, że wesoła, energiczna sportsmenka zamieniła się kobie > tę dość przygaszoną, wycofaną, rozżalającą się, zamartwiającą na zapas, wzrusza > jącą do łez. Bo obiektywnie rzecz biorąc, wiele osób podnosi się szybciej po wi > ększych

Re: po IIwojnie świat. nie było anijednego dnia p

mila2712 napisała: > Dla Ciebie Oszołku sprostowanie - była -bo mi jeszcze zarzucisz, że nie wiem tego iż ona w Królestwie Niebieskim zasiada :) Tereska ? gnije w piekle za krzywdę tych którym ta chytra baba żałowała leków wartych kilka rupii. --

Re: Wrzucić granat??? - minęło dwa lata.

Milo,ze rozumiesz zamilowanie do niebieskiego :) Co do slupka to mialam szalony pomysl z kominkiem na swiece,ale najpierw zrobilabym polki zeby zobaczyc jak bedzie z polkami wygladalo. Nadal mysle nad kolorami scian. Chyba biel jest bezpieczna i ten slup nie bedzie sie w oczy rzucal.

Poznam Ciekawa i mila dziewczyne

mierze za wysoko wiec milo by bylo jak bys mierzyla do 170 cm , bo ja mam 174 cm i jakos nie komfortowo bym sie czul z wyzsza dziewczyna, mam niebieskie oczy, oraz krotkie wloski jestem bardziej misiem wiec jesli nie lubisz miec sie do czego przytulic to ogloszenie nie jest dla Ciebie :) jesli sa jeszcze

Re: Niebezpieczna czapka z daszkiem

Mialam kiedys sweterek z alpaki --ale był ciepły i lekki a kolor niebieski.Już sie zuzył, ale mile wspomnienie zostało.

Re: PP Aria, Maclaren Volo, a może cos innego-Pom

siedzisko spore, noa pol kg lzejsza, mniejsza po zlozeniu, siedzisko dluzsze ale plytsze i wezsze no i material na budce lipny. mila jest ladna czerwona z czerwonym stelazem a noa na niebieskim stelazu i szaro niebieska tapicerka (przynajmniej taka zamowilam). obu nie potrzebuje i cos musze zwrocic albo

Kupię kolorowe spodnie dla chłopca 98/104

Jak w temacie, najlepiej w kolorze czerwonym, ale zielone czy niebieskie też mile widziane. Długość nogawki od kroku min. 35 cm. Czekam na propozycję, liczę, że ktoś ma tego typu spodnie na sprzedaż;)

Daje znaki dymne. heheheheheheheh

Jak on wraca z robutki na struzufce to Macioora rozpoznaje ten twarzowy niebieski kolor na 50 mil heheheheheheh

Re: zmywarka- potrzebna czy nie ? 3 osobowa rodzi

5th_element napisała: > tęsknota za domkiem z serduszkiem. domek z serduszkiem ma swoje zalety. jeśli jest postawiony prawidłowo, po wieczerzy wigilijnej przed pasterką przez serduszko widać niebieskiego myśliwego. a jeśli przechylić się w prawo, również jego dwa ulubione psy. co mile

Re: a jak ten mąż złamie zakaz, to co mu grozi?

powiedzial, ze za kazda mile over limit = $10 a przy 20mph over = jail ale ze pogadalismy milo skonczylo sie tak jak sie skonczylo. Tak ze, gekon nie gekon czeba byc czujnym. -- Bardzo porządna dziewczyna. Trudno! Co robić...

Re: Poniedziałek

techniczny jak najbardziej, bo taka chudzina no niemozebyc! Xurku, co robisz z tak pieknie napoczetym tygodniem? Ani kurdupla do unikania ani strategii klienckich ani brainstromingów?? Wrócilam z akupunktury wielce rozluzniona. Moja akupunkturzystka ma podgrzewana kozetke, po nakluciu mile ciepelko ogarnia

Klikaj w e-mile i zarób pieniądze! SPRAWDZONE

Dzień Dobry! Znalazłeś się tutaj, ponieważ interesuje Cię łatwy zarobek w internecie? Otóż, ostatnio natknęłam się na pewną propozycję. Oferuję ona płatne e-mile. Każdy mail ma wartość od 10-50 gr. Na czym to polega? Codziennie dostajemy na pocztę od 2-5 mail, wchodzimy w nie, klikamy link

Re: Dowody na istnienie piekła

edico napisał: > w odległości 505,5 mili od ziemi (40.25 km) Przecież nie chodzi o mile geograficzne czy mile morskie, tylko mile niebieskie. Długość każdej mili z osobna określa pan bóg z dokładnością co do łaska. To równie oczywiste, jak to, że bóg stworzył świat nie w sześć dni ziemskich

Re: Nauka, grupa 8 osob-nie za duzo?

Ale ta nauka to chyba nie w Europie. Bo u nas niebieskie trasy sa bardzo latwe, to chyba nie byloby tak stromo. A moze poczatkujacy inaczej to odbieraja? W kazdym razie sukcesow zycze, bo to mile spedzanie czasu.

Re: "czeki na starość".

amityr napisał: > super.222 napisała: > > > Ejże ... Marii - nie przesadzaj :D > > Zawsze byłaś mile widziana i z żalem stwierdzam, że > > mnie ignorujesz. Ja się nie zniechęcam i czekam.... > > występując i na *niebieskim* od czasu do czasu. > > Ty

co z cieniowanej bawełny?

, ale nie wiem jak przeliczyć formę i jak to się potem będzie układać. Każda podpowiedź mile widziana.

Prosty zarobek=dodatkowe pieniądze! 2min dziennie!

Dzień Dobry! Znalazłeś się tutaj, ponieważ interesuje Cię łatwy zarobek w internecie? Otóż, ostatnio natknęłam się na pewną propozycję. Oferuję ona płatne e-mile. Każdy mail ma wartość od 10-50 gr. Na czym to polega? Codziennie dostajemy na pocztę od 2-5 mail, wchodzimy w nie, klikamy link

Re: Duży pokój - prośba o pomoc w urządzeniu

szpilka35 napisała: > > Ja jestem przeciw plakatom fioletowo-niebieskim, bo Ci sie zrobi taki komplecik > jak u mnie :D > I zepsujesz mile poczatki. > Hmmm nie znam się na tym ... a co radzisz?

Re: Duży pokój - prośba o pomoc w urządzeniu

Ja jestem przeciw plakatom fioletowo-niebieskim, bo Ci sie zrobi taki komplecik jak u mnie :D I zepsujesz mile poczatki. -- "There is nothing like staying at home for real comfort." Jane Austen

Re: Kościół

wszelkie perwersje są mile widziane w niebie? -- ----- "Czas spędzony z kotem, nigdy nie jest stracony"

szukam sponsorki Mińsk Mazowiecki

witam wszystkie piękne kobiety panie szukam jednej pani która w zamian za miło spędzone chwile zechciała by się odwdzięczyć; ) trochę o mnie mam 27 lat szczupłej postury niebieskie oczy włosy ciemny blond obcięty na żołnierza :)więcej szczegółów podam zainteresowanej pani p.s ze względu na

Re: Wygląd łamiący bariery

Raczej casual niż formal - też wolę i mi to nie przeszkadza, choć nie widzę powodu do zachwytu i zazdrości ;) Lepiej jednak nie przesadzać - byłam kiedyś na gali, na której były "mile widziane" stroje wieczorowe i facet w niebieskiej koszuli i marynarce koloru, ekhm, jasnobrązowego

Re: Jakie krzeslo do biurka dla 6-latka?

z ikei za 10f biurowe z regulacja wysokosci. wyjatkowo solidne. czerwone lub niebieskie. moi dwaj synowie /6 i 10 lat/maja blisko od roku i sobie chwala. ja tez choc myslalam kupujac ze moze z mies pociagna wiec jestem mile rozczarowana

Re: sagrada familia---dojazd---fontanny

Sagrada jest niedaleko Placa Catalunya, najlepiej się przejść "zaliczając" po drodze Casa Batllo i Casa Mila (obecnie w remoncie i zakryte płachtą). Z Calelli do Placa Catalunya dojeżdża pociąg (kierunek L'Hospitalet) w 1 godz.10 min. Powrót w kierunku Blanes, zdarzają się też pociągi

Re: Legenda o powstaniu Byczyny

duszy niebieskie są myśli. Z b liży ł się, stanął skromnie śród naśmiewców, Ł agodnym w zrokiem popatrzał na zw ierzę: „P iękne ma zęby, białe jakby p erły ,“ Pow iedział mile, i znów poszedł dalej. I tak w najbrzydszem upatrzy stworzeniu Ślad Stw orzyciela m iłujące o k o : Ten, co na

Kupię spodnie rurki 98/104 CH

Najchętniej czerwone,zielone bądź niebieskie w BDB stanie i w rozsądnej cenie;) Mile widziana regulacja w pasie, gdyż synuś jest szczuplutki i każde spodnie bez regulacji najczęściej mu zjeżdżają:P Proszę podawac wymiary.

Sztuki piękne

różnej tematyce, tak że przed ostateczną decyzją warto im się przyjrzeć. Oglądanie nic nie kosztuje więc serdecznie zapraszam. Komentarze też są mile widziane. -- Malowanie i rysowanie to moja życiowa pasja rokoko5.blogspot.com

Re: **CZERWIEC**

*Jagulka, no dxziekuje za storczyka, zdrajca jeden z niebieskiego na bialy sie "przefarbowal",podobaj mi sie biale, Mamie tez kupilam i kwitnie z malymi przerwami, miej sobie milo a "upiorem sie nie przejmuj" -- * Vistula * gram milosci ma wieksza wartosc niz tona luksusu

Szukam przyjaciółki/koleżanki

będzie ku temu okazja i obydwoje będziemy potrafili się porozumieć, również coś więcej. Głównie chodzi mi o poczucie bycia akceptowanym, zrozumianym, jestem świetnym słuchaczem, z całą pewnością mogę mile zapełnić czas zarówno młodej zwariowanej dziewczynie jak i dojrzałej, ustatkowanej kobiecie, która

Bestsellery

Zdjęcia - niebieska mila