Z pasją o podróżach, wycieczkach i wyjazdach

Wszystko o:

polski sklep

Sklep papierniczy a sprawa polska...

Szanowni Sąsiedzi, zapraszam Was do prześledzenia krótkiego wątku (nie dotyczy części lingwistycznej ;-) ): TUTAJ TEN WĄTEK - FORUM WAWER pretekstem jest sklep papierniczy ale głębiej- może warto zastanowić się nad wspieraniem lokalnych sklepów i punktów usługowych...? Nie oddawajmy naszej małej

Polski sklep z kosmetykami w Paryzu juz otwarty !!

Witam cala polonie w Paryzu i ogolnie we Francji :) Chcialam powiadomic ze wlasnie zostal otworzony pierwszy sklep we Francji z polskimi kosmetykami, naszj polskiej firmy ZIaja. :) Dla zainteresowanych podje nazwe sklepu, i zapraszam na zakupy :) www.kosmetyki.fr Bylabym wdzieczna tez ze wasze

Re: polski sklep w Gent

bevrijdingslaan 260 gent polski sklep U NAS tam znajdziecie wszystko

DUBLIN-Polski sklep

Polski sklep. -- ========= Ciągle aktualne. "Żyje­my w cza­sach, w których tyl­ko głupców trak­tu­je się poważnie." - Oscar Wilde -

Re: sklep polski w Rzymie

Sklep polski na via Trionfale juz nie istnieje. Jesli chodzi o czasopisma lub artykuly spozywcze z polski to najlepiej zaopatrzony sklep polski znajdziecie na viale Trastevere 233 w Rzymie, niedaleko centrum.

Re: Atlanta - polski sklep

...A gdzie ty widzisz jakakolwiek zmianke o sklepie "pataka" i tych swietnych wyrobach. ?...gdzie jest strona tego sklepu ?... .....Utube jak zwykle nudny i polski z cyklu "zasiali gorale"....same wyswiechtane lokalne bzdety powlekane bez konca na wzor "

Sklep z polska zywnoscia na poludniowej wyspie

Pozdrawiam z sasiedzkiej Australii :-). Wyszukiwarka ani google nic nie znalazly, wiec chcialam sie zapytac czy w Christchurch lub Queenstown (pewnie predzej to pierwsze) jest jakis polski sklep, w ktorym mozna byloby kupic poslkie produkty wigilijne, typu barszcz, pierogi, jakies ciasto itp. W tym

eko sklep z zielonych płuc Polski

dzień dobry, chciałbym polecić nowootwarty sklep z produktami ekologicznymi, wegańskimi i bezglutenowymi, dodatkowo znajomi planują uruchomić sprzedaż m.in miodów z płn-wsch Polski, czyli zielonych płuc ;). adres sklepu www.ekobzik.pl - zapraszam, ceny bardzo konkurencyjne

Polski sklep z kosmetykami w Paryzu juz otwarty !!

Dzien dobry :) Chcialam powiadomic, ze wlasnie zostal otworzony nowy i jak narazie pierwszy sklep w Paryzu z polskimi kosmetykami, naszej polskiej firmy Ziaja. Zainteresowanym podaje link do sklepu : www.kosmetyki.fr Bede tez wdzieczna jezeli napiszeci mi co sadzicie o sklepie ogolnie, o

Re: pólnocny Londyn - polski sklep

dobrze ze odgrzany bo jak ja szukam kapusty kiszonej to musze wiedziec gdzie mam pojsc ;b -- Let's just get something straight upfront and right off the bat: Chris Evans is 32 and Sandra Bullock is 49, and if that age discrepancy bothers you, then please do a cartwheel directly into a tar pit. Sor

Re: pólnocny Londyn - polski sklep

ale co to znaczy "północny Londyn"? Bo miedzy np Canden Town i Hatch End trochę kilosów jest do zrobienia :P a oba na połnocy.

Fantasie Echo i Eclipse a polskie sklepy

Czy w którymś z polskich sklepów online jest może model Fantasie Echo Lace i Eclipse? Wiem, że sklepy tu zaglądają, stąd pytanie :) Zrobiłam wstępny risercz netowy i wyszło mi, że jest w Adore, ale nie do końca ten rozmiar, na którym mi zależy. A może któryś sklep już wie, że zamówił i czeka na

Sklep papierniczy w Aninie a sprawa polska...

Szanowni Sąsiedzi, zapraszam Was do prześledzenia krótkiego wątku: TUTAJ TEN WĄTEK - FORUM WAWER pretekstem jest sklep papierniczy ale głębiej- może warto zastanowić się nad wspieraniem lokalnych sklepów i punktów usługowych...? Nie oddawajmy naszej małej Polski obcokrajowcom, zostawmy coś dla

Re: Sklep papierniczy a sprawa polska...

Ja też jestem zdecydowanie ZA. POPIERAM. Ja akurat też bardzo na to zwracam uwagę. Mieszkam na Groszówce i staram się kupować w okolicznych sklepach rodzinnych po to by ich wspierać. Ale zwrócę uwagę na ten sklep papierniczy:-))

Re: Sklep papierniczy a sprawa polska...

Nie prowadzę sklepu ale zachowanie niektórych ludzi jest dla mnie niezrozumiałe. Mają sklep pod nosem ale do niego nie pójdą tylko po jeden produkt jadą gdzieś daleko. Rozumiem, że po większe zakupy ludzie jadą gdzieś dalej ale chyba można już ten jeden produkt kupić w tym sklepie obok, u "

OTWIERASZ SKLEP CHETNIE POMOGE*WYSYLKA CALA POLSKA

Witam chcialem Panstwu przedstawic moja oferte handlowa i zapraszam do wspolpracy odziez Outlet ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Outlet Sport Adidas Umbro Reebok lonsday Nike Wilson 68 zł/kg dziecko sport /dziecko Disney 71 zl/kg Bershka 16zl/szt Primark 18.50 zł/szt Stradivarius 20 zl/szt bielizna tri

Re: Jedyny sklep stacjonarny z polskimi meblami w

Oto sklep w którym meble niedawno kupowali moi znajomi: Karolina Furniture Ltd. w Northampton. Sklep legalny, płacący podatki. Takich sklepów jest jeszcze wiele i bezczelnością jest twierdzenie że Eurofurniture jest jedynym stacjonarnym sklepem z polskimi meblami w UK.

Sklep z polską prasą

Witam serdecznie! Prowadzę sklep internetowy z polską prasa do którego zapraszam Państwa serdecznie: www.cyberkiosk.eu

Re: Polski sklep

A możecie polecić jakiś polski sklep z podkładami mineralnymi gdzie można zakupić próbki? -- elftherinii@yahoo.com

Re: Jedyny sklep stacjonarny z polskimi meblami w

Piszecie bzdury!! Jest pełno tak8ch sklepów np. Cjcfurniture w Erdington obok Birmingham bardzo duzy sklep i pełno katalogow do zamawiania a do tego bezpłatne automaty z kawa czekolada gorącą i przekąskami!!. Nastepny jest w Londynie prowadzony przez pana mirka nazwy natomiast nie pamietam. I

Re: Atlanta - polski sklep

Good polish store with plenty of varieties (meats , sausages) and very reasonabe prices...Have to drive there from Florida for "hedonic confrontation"....

Re: Atlanta - polski sklep

Patak Meat Products, Inc. Address: 4107 Ewing Rd, Austell, GA 30106 Phone:(770) 941-7993 Hours: Friday hours 9:00 am–6:30 pm www.patakmeats.com/Patak_Meats/Welcome.html -- Moje forum: KSIAZKI,MUZYKA ..i Remarque

kinderszafa.pl - sklep z polskimi ciuszkami

Witam, zapraszam do sklepu kinderszafa.pl są tam głównie polskie ubranka, niektóre z certyfikatem bawełny, w bardzo dobrej cenie. Pozdrawiam

Re: Ben Nye banana - polski sklep

Ten puder ma taką objętość, że starczy na wieki. To jest 85g za ~70zł sypki puder, który zwykle kupujesz ma zwykle 15g w opakowaniu. Ja go sobie pewnie kupię na próbę z tego polskiego sklepu i się będę dzielić z forumkami. -- Klub Nieanonimowych Lakieroholiczek Klub Nieanonimowych Lakieroholiczek

Re: polski sklep-gdzie?

forum.gazeta.pl/forum/w,83381,85985211,0,Polonia_w_Wiedniu.html tu masz wszystkie polskie sklepy, czy kaszke dostaniesz nie wie. Moze poszukaj jakiejs zastepczej w Bipa lub DM, sa na 100%.

Sklep z ubraniami polskich projektantów

Witajcie, mieszkam w Legionowie, pracuję w Warszawie, zatem jestem w niej codziennie. Generalnie to w Wawie zaopatruje się w ubrania. Zauważyłam, że ostatnio jest mocny trend na ubrania od polskich projektantów, powstają sklepy internetowe. Ciuchy są fajne, bywają mocno oryginalne, ale są też

Re: Jedyny sklep stacjonarny z polskimi meblami w

Nie jestescie jedynym polskim stacjonarnym sklepem w UK i dobrze o tym wiecie. Tylko ja nie wiem, dlaczego wprowadzacie w blad... I ceny macie porazajace.

Re: Sklepy polskie w Paryzu

Witam :) Ja tez zapraszam do polskiego sklepu :) tylko ze nie spozywczego a z kosmetykami. :) Sklep jest internetowy, wiec zamowienia trzeba skladac przez internet, ale komu blizej moze przyjechac odebrac zamowienie osobiscie, na Montreil (to jest linia metro nr° 9 Croix de Chavaux) Zapraszam

Re: Polski sklep

elftherinii napisała: > A możecie polecić jakiś polski sklep z podkładami mineralnymi gdzie można zakup > ić próbki? Tutaj możesz kupić próbki EDM po 4,90 zł: kosmetyki-mineralne.com/ Ja tak zrobiłam. Zamówiłam we czwartek po południu, w piątek poinformowano mnie o ich wysłaniu. Będę

polski sklep gendawa gent

bylem oststnio na imperzie i jadlem polskie jedzenie przygotowane przez polski sklep zajzalem rowniez tam i polecam tanio i smacznie a zamowic mozna prawie wszystko z polski u nas bevrijdingslaan 260 gent ja jestem zadowolony w innym skepie bylem i nie dosc ze drogo to jeszcze nigdy nie ma wyboru

Re: Bialcon + sklep netowy z polskimi ubraniami

polskie marki są nie doceniane dlatego większości firm ma nazwy zagrniczne chodźby reservat, answear, ale jakoś sobie radzą i rywalizują z najlepszymi tak jak 4f z adidasem i nike, ostatatnio w mojej okolicy powstała firma request która próbuje też stawiać na odzież sportową to jej strona request.sklep.pl

Re: Jedyny sklep stacjonarny z polskimi meblami w

Prosimy wiec o podanie innych sklepow stacjonarnych z polskimi meblami (nie internetowych "garazowych") posiadajacych siedzibe ze sklepem, gdzie mozna na zywo zobaczyc meble. Firmy z potwierdzonym adresem, zarejestrowane, placace podatki (legalne) i posiadajace odpowiednie certifikaty

Stradivarius otwiera sklep internetowy /Polska/

6 września rusza w Polsce sklep internetowy Stradivarius. To pierwsza marka z grupy Inditex, która zaczyna sprzedaż online. Czy w kolejce czeka Zara? Stradivarius posiada ponad 600 sklepów w 43 krajach. W Polsce jest ich 36. Marka cieszy się sporą sympatią i stale udowadnia, że jest na polskim

kiedy w Warszawie Polski sklep?

kiedy wreszcie będzie w Warszawie chociaż 1 sklep z wyłącznie polskimi produktami? mam już dość latania po całej Warszawie bo kupuję wyłącznie polskie produkty, a wyjątkowo jeśli nie ma takich to produkowane u naszych sąsiadów a ostatecznie produkowane w europie, nigdy nie kupię produktów z azji bo

Nowy polski sklep w 1200 Brukseli

Polski sklep "U Karguli" Na ul. "avenue Georges Henri" nr 253 1200 Bruksela (Woluwé-Saint-Lambert) komorka 0498 373 149

Re: czy ktoś wie gdzie polski sklep w Peterboroug

Jesli nadal szukasz polskie sklepy w peterborough zapraszam na strone: www.poloniapeterborough.com/

Jedyny sklep stacjonarny z polskimi meblami w UK

Firma Eurofurniture jest jedynym stacjonarnym polskim sklepem meblowym w Wielkiej Brytanii! Jako jedyni jestesmy autoryzowanym przedstawicielem czolowych polskich fabryk mebli, których produkty oferujemy naszym klientom. W ofercie posiadamy narozniki, wersalki, meble pokojowe, sypialnie... Jestesmy

Re: Najgorszy polski sklep w UK jest w Huddersfie

shootthemall - polska menda to ty. Mam wrażenie że nigdy tam nie byłeś. To jest ciemna nora a kolega "Rudy" opisał dokładnie cały ten syf. Potwierdzam. Właściciele - z reguły jedno w sklepie.

Ben Nye banana - polski sklep

www.charakteryzacja.com/index.php/,details,id_pr,500464.html -- Klub Nieanonimowych Lakieroholiczek Klub Nieanonimowych Lakieroholiczek na Facebooku

Gdzie polski sklep w Glasgow lub okolicach?

Hej Mieszkam na wyspie niedaleko Glasgow i ciezko mi jezdzic do sklepu po pare rzeczy promem a pozneij pociagiem.... Znacie jakies polskie sklepy blisko Glasgow albo Paisley ktore dostarczaja zakupy do domu??? Dzieki serdeczne za pomoc.

Re: www.specjalysklep.nl - nowy polski sklep

W Eindhoven jest bardzo dobry sklep polski. Od czasu gdy ma nowa wlascicielke, ceny sa nizsze (co nie znaczy ze niskie, niestety :( ) , a w sklepie jest duzo wiekszy asortyment. Ja ostatnio odkrylam rowniez sklep turecki na poludniu Eindhoven. Piekne warzywa, piekne owoce. Do tego maja rowniez

Re: Ulubione sklepy z ubraniami w polskiej sieci

Niedawno odkryłam, że mohito, reserved, cropp i house to są polskie sieciówki należące do tego samego właściciela. Uwielbiam też z polskich sklepów 4F.

Sklep RTV AGD na Wojska Polskiego

Wiecie może co stało się ze sklepem RTV AGD co był na Wojska Polskiego przy skrzyżowaniu z Pułtuską? teraz jest tam odzieżowy. Przenieśli się gdzieś czy zamknęli interes?

Sklep polski Milano

Czy obsluga w tym sklepie mowi po polsku? I czy ceny nie wydaja sie wam lekko z kosmosu?

Winyle, poduszki z neonami. Sklep z polskim wzo...

w otwartym właśnie sklepie i showroomie Product Placement. Ach, jakie piękne polskie słownictwo opisujące sklep z polskim wzornictwem...

Re: Ben Nye banana - polski sklep

W sklepie jest możliwość odbioru osobistego, trzeba to zaznaczyć w komentarzu. -- Klub Nieanonimowych Lakieroholiczek Klub Nieanonimowych Lakieroholiczek na Facebooku

Polski sklep

Od niedawna w Oss jest polski sklep. Drogo, ale zawsze cos. Wklejam z niedzieli.nl: Polski Sklep Ewa w Oss adres: Nieuwstraat 51, 5341GV Oss, Noord-Brabant, open: 8.30-21.00 -- Filip ur.27-09-2005

Re: Sklep polski Milano

Dziewczyna ktora ten sklep prowadzi jest Polka ale teraz chyba bedzie na maciezynskim, a jej maz jest wlochem i nie mowi chyba. Co do cen to dla mnie jest logiczne ze nie sa takie jak w Polsce, w koncu transport z Polski tez kosztuje.

www.specjalysklep.nl - nowy polski sklep spożywczy

polecam serdecznie nowo powstały sklep polski spożywczy internetowy : www.specjalysklep.nl oficjalnie załozona firma Poolse Specialiteiten-Polskie Specjaly,zarejstrowana w KvK więc bezpieczna dla klienta duzy wybór, konkurencyjne ceny - sprawdźcie sami:-)! www.specjalysklep.nl

www.specjalysklep.nl - nowy polski sklep

Polecam serdecznie nowy polski sklep internetowy www.specjalysklep.nl. Dla wielbicieli polskich słodyczy, przypraw, soków, ciast. Ceny na prawde konkurencyjne! Nie chce robic zbyt wielkiej reklamy -wszystkie informacje znajdziecie pod tym adresem: www.specjalysklep.nl

Re: Gdzie polski sklep w Glasgow lub okolicach?

zamówieniem, bo jak mieszkasz na wyspie, to dostawa może być droższa. Jestem pewna, że w Tesco też można kupić polski produkty online, bo mają duży wybór w sklepie. Jak wpiszesz w wyszukiwarkę, to na pewno wyskoczą polskie sklepy, które dostarczają do domu. Ja słyszałam o sklepie www.bocian.co.uk/ nie

Re: Ben Nye banana - polski sklep

jakie koszty wysylki a moze da sie odebrac w sklepie - bo pisza tylko o DHLu - jakby co to moge zrobic zamowienie.

Re: Ben Nye banana - polski sklep

Super, bo tez mialam do nich w tej sprawie pisac. Na podklady tez zwrocilam uwage, choc troche przeraza mnie paleta kolorow - wole takie gdzie jest 1, 2, 3 :-) Podlad i korektor niedawno kupilam ale puder wlasnie mi sie konczy wiec przyda sie na pewno. Jakby co to transparentnym moge sie podzielic,

Re: Ben Nye banana - polski sklep

Ich siedziba jest przy Puławskiej, wysłałam im maila z pytaniem czy można odebrać osobiście. O transpaentnym zupełnie bez koloru też myślałam, i o podkładzie/korektorze jeszcze. Pozastanawiam się jutro co bym chciała i dam znać co będę kupować. -- Klub Nieanonimowych Lakieroholiczek Klub Nieanonimo

Re: Ben Nye banana - polski sklep

Tez zaczelam zastanawiac sie nad kupnem tylko nie wiem jaki kolor? Czy ten odcien banana nie bedzie za zolty? Sprawdzalam na stronie w US ktora linkowalas i ceny sa duzo nizsze ale niestety szloby do PL dosc dlugo :-( I znowu forum spowodowalo potrzebe zakupowa ktorej nie mialam :-)

Re: ZASŁONY / FIRANY / TKANINY DEKORACYJNE = LINK

Nowy sklep z Polskimi firankami polskiefiranki.pl/ Tysiące wzorów i nowoczesnych kreacji. Atrakcyjne ceny.

Polski sklep w Amsterdamie

Polski sklep w Amsterdamie znajduje sie na Van Woustraaat 182. jest nawet chleb z Polski.

Re: polski sklep wysylkowy

Mam szczescie, ze polski sklep jest tylko ok godziny, ale na pewno w Chicago musi byc ich "fura".Moze poszukaj na googlu. zycze powodzenia.

Polski sklep w Utrechcie

Od jutra, 13 stycznia, polski sklep po swiatecznej przerwie bedzie znowu otrwarty. Lowiczanka Supermarket • Prof. H. Bavinckstraat 5-7 • 3555 GS Utrecht • Tel. 030-2447900 • info@lowiczanka.nl

Sklep stacjonarny oferujacy polskie meble w UK

Firma Eurofurniture jest jedynym stacjonarnym polskim sklepem meblowym w Wielkiej Brytanii! Jako jedyni jestesmy autoryzowanym przedstawicielem czolowych polskich fabryk mebli, których produkty oferujemy naszym klientom. W ofercie posiadamy narozniki, wersalki, meble pokojowe, sypialnie... Jestesmy

Re: Jedyny sklep stacjonarny z polskimi meblami w

no sorry ale dupy nie urywa, niektore sofy to jak z taniego burdelu postaraj sie bardziej szczegolnie design

polski sklep

Dziewczyny, nie wiecie moze gdzie jest w Chelmsford polski sklep? (bo ze nie ma, to nie wierze, znalazlam jeden w Braintree i jeden w Colchester, ale w Chelmsford na pewno tez jest :)).

Sklep stacjonarny sprzedajacy polskie meble w UK

Firma Eurofurniture jest jedynym stacjonarnym polskim sklepem meblowym w Wielkiej Brytanii! Jako jedyni jestesmy autoryzowanym przedstawicielem czolowych polskich fabryk mebli, których produkty oferujemy naszym klientom. W ofercie posiadamy narozniki, wersalki, meble pokojowe, sypialnie... Jestesmy

Re: polski sklep i fryzjer w Passaic

dodam jeszcze, ze blisko kosciola jest sklep Bratek i maja dobry chleb (moze znasz nawet piekarnie, bo jest z NY), pieka sami dobre ciasta i maja spory wybor polskich produktow, taniej niz w Piascie, jesli chodzi o wedline, w Piascie maja smaczniejsza, polecam piers indyka wedzona

Strony/sklepy internetowe polskich firm

ale na stronie sklepu producenta sklep.avalingerie.pl/pl-pl/pages/rozmiary znajduje się informacja, że w obwodzie 85 miska jest tylko do polskiego G. A z drugiej strony widzę modelkę, która choć dużo szczuplejsza ode mnie ma w stosunku do sylwetki większy biust od mojego sklep

polski sklep,kosciol w CT

niedlugo przeprowadzam sie do CT okolice Norwalk. ciekawa jestem gdzie w poblizu jest polski kosciol, sklep itp. no i oczywiscie jakis dobry i niedrogi fyzjer niekoniecznie polski.dzieki.pozdrawiam.

Re: polski sklep wysylkowy

Kiedyś coś kupiłem z www.polana.com/ i było całkiem niezłe. Ale tylko raz, potem w okolicy otworzył się polski sklep, są tez rosyjskie i niemieckie, więc już nie kupuję wysyłkowo. -- Masajowie uważają, iż mycie wodą naczyń do mleka daje mleku przykry zapach; dlatego myją te naczynia w krowim

Re: Polski sklep

Na stronie firmowej: www.pixiecosmetics.pl/ jest podany ten adres: drogeria "Pod Złotym Pucharem", Wrocław, Rynek 26

Nowy Sklep na Wojska Polskiego - propozycje???

Witam, Zamierzam otworzyć działalność handlowo - usługową na terenie Os. Młodych na ul. Wojska Polskiego, nieopodal sklepów 4 Asy i IWONEX. Dlatego też zwracam się do Państwa z prośbą , abyście zaproponowali lub wyrazili swoją opinię - co byście Państwo chcieli widzieć w tym miejscu lub czego

polski sklep i fryzjer w Passaic

Moje dzieci zaczely polska szkole w Passaic, wiec przy okazji moglabym robic zakupy i wpasc do fryzjera. Zupelnie jednak nie znam okolicy. W ostatni weekend zrobilam zakupy w przypadkowo znalezionym sklepie, ale nie bylam zadowolona. Czy sa osoby z tej okolicy i moga cos polecic?

Re: Fantasie Echo i Eclipse a polskie sklepy

Fantasie Eclipse jest dostępne również w naszym sklepie stacjonarnym i internetowym www.christelle.pl Własnie czekamy na kolejną dostawę tego modelu, która uzupełni nam rozmiarówkę :) -- Christelle galeria rajstop & bielizny www.christelle.pl Jesteśmy na Facebook'u!

Sklep internetowy za granica z polskim oprogramowa

Mam pytanie, czy zalozony sklep internetowy za granica w obcym jezyku na polskim oprogramowaniu ,nie bedzie sprawial problemow? Czy polskim firmom, ktore sie tym zajmuja nie jest obojetny jezyk, w jakim bedzie caly sklep? Dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam.

Re: polski sklep w turynie, jest?

A co tęsknisz może za pyszną polską kawą, albo za makaronem lubelskim? Brak Ci obciekających tłuszczem schabowych, polskich ziemniaków? Czego Ci brak w Turynie we włoskich sklepach? :)))) -- "I pamiętaj, nie dawaj sobą pomiatać tylko dlatego, że jesteś Włochem!" gg:5208111

Re: Polski sklep

Poza tymi co już zostały podane znalazłam jeszcze dystrybutora Lumiere na allegro: allegro.pl/listing.php/user?us_id=17179357 -- "The universe cannot be read until we have learnt the language and become familiar with the characters in which it is written. It is written in mathematical language

Re: Jedyny sklep stacjonarny z polskimi meblami w

tapczanu nie odpadl.oraz na sofe trzeba tylko patrzyc a nie uzywac koniec tematu .niekupujcie tam mebli lepiej kupic w angielskich sklepach masz wtedy gwarancje zwrotu .

Atlanta - polski sklep

Czy ktos wie czy w Atlancie, GA, jest polski/europejski sklep. Jesli tak prosze o adres/telefon. wacek

Re: Ulubione sklepy z ubraniami w polskiej sieci

To ja moge podpowiedzieć polski sklep z polskimi (tak, tak!) ciuchami: Amstyl. Mają bardzo fajne jakościowo ubrania (sprawdzone kardigany, sukienki) , cenowo super, no i w ogóle obsługa miła, Fb jest, warto zerknąć:) Adres: www.amstyl.pl/ :-)

Sklep stacjonarny oferujacy polskie meble w UK

Eurofurniture jest jedynym stacjonarnym polskim sklepem meblowym w Wielkiej Brytanii! Jako jedyni jestesmy autoryzowanym przedstawicielem czolowych polskich fabryk mebli, których produkty oferujemy naszym klientom. W ofercie posiadamy narozniki, wersalki, meble pokojowe, sypialnie... Jestesmy takze

polski sklep wysylkowy

poszukuje sklepu z polska zywnoscia/produktami, ktory by oferowal sprzedaz wysylkowa. od roku mieszkam w San Diego i coraz bardziej brakuje mi polskiego jedzenia. moze ktos z was ma cos wyprobowanego? z gory dziekuje za podpowiedzi.

Re: Sklep stacjonarny oferujacy polskie meble w U

eurofurniture napisał: > Firma Eurofurniture jest jedynym stacjonarnym polskim sklepem meblowym w Wielki > ej Brytanii! Przestańcie pisać bzdury, bo to tylko czyni Waszą firmę mało wiarygodną. NIE jesteście jedynym stacjonarnym polskim sklepem meblowym w Wielkiej Brytanii, sami pewnie o

Bestsellery